خورشیدیان باید از شهرداری بوشهر برود

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: انتظار داریم با توجه به شرایط حساس شهر و شهرداری، فرایند انتخاب شهردار بوشهر در یک جلسه علنی و رقابتی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.

مهرزاد آسایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون انتخاب شهردار بوشهر اظهار کرد: در جلسه ٢٠ مرداد شورای شهر بوشهر تصمیم گرفته شد که طی ٤٨ ساعت اسامی چند نفر به عنوان شهردار بوشهر به هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر پیشنهاد شود و رئیس شورا نیز آن‌ها را به نهادهای ذی‌صلاح اعلام کند.

وی افزود: در صورت تأیید صلاحیت اشخاص توسط نهادهای نظارتی نهایتاً در شورا به بررسی انتخاب شهردار خواهیم پرداخت.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: پس از بحث و بررسی اعضای شورای شهر درخصوص سرپرست فعلی شهرداری بوشهر، در نهایت فردین خورشیدیان با پنج رأی به عنوان سرپرست شهرداری بوشهر ابقاء شد.

وی با تاکید بر اینکه باید خورشیدیان کنار گذاشته شود، ادامه داد: انتظار داریم با توجه شرایط حساس شهر و شهرداری، فرایند انتخاب شهردار بوشهر در یک جلسه علنی و رقابتی با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شود.

آسایش با بیان اینکه شهردار بوشهر باید تمامی شرایط احراز تصدی، انگیزه لازم و کافی را داشته باشد، اضافه کرد: چند گزینه برای تصدی سمت شهردار بوشهر مشخص شده‌اند که من آقای محمد فرخ‌زاده را فرد اصلح برای این سمت می‌دانم.

وی ادامه داد: فرخ زاده بومی استان بوده و در حال حاضر مشغول به خدمت در وزارت دفاع است؛ وی مدیر پروژه و ناظر اجرایی بیش از ۱۵۰ پروژه شهرسازی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در کلانشهر شیراز بوده است.‌

کد خبر 439349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • احمدی نژاد IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
    7 0
    خورشیدیان از طایفه بزرگ ایل لر زبان است ودارای سواد وصداقت بزرگی است باید در پایتخت خدمت کند نه در بوشهر
    • سام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۱
      5 0
      مردم بوشهر بعدا میفهمند چه کسی رو از دستگاه شهرداری از دست دادند
  • رضا IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    احسنت به شما با این نظر در مورد کسی که اهل خیانت نیست