گزارش جدول پخش فیلم خانه شبکه چهار

شبح کژدم، سه و ده دقیقه به یوما، لایه‌های پنهان، اسرار رسمی، آخرین سامورایی، میزبان و شاه لیر از ۲۵ تا ۳۱ مرداد در فیلم خانه، شبکه چهار سیما به نمایش در می‌آید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، فیلم‌های برنامه «فیلم خانه» در هفته پیش رو به شرح زیر است:

*سینمایی «شبح کژدم» به کارگردانی و نویسندگی کیانوش عیاری و تهیه کنندگی ناصر مجد بیگدلی، فواد نور و کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۶۵ است که روز شنبه ۲۵ مرداد پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: محمود دوستی دارد که سیاهی لشگر است. دوستی و رفاقت این دو پایه‌ای است که راه داستانی را شکل می‌دهد. عشق به سینما و سرخوردگی از تمامی کوشش‌ها، عاقبت سبب می‌شود که موضوع داستان زنده و در زندگی واقعی اجرا شود. پس از سرقت از یک جواهر فروشی دوست محمود با پول‌ها می‌گریزد. برادر محمود که به جریان سرقت مشکوک شده، به کمک محمود به تعقیب حسن می‌پردازد. در پایان محمود که قصد استرداد جواهرات را داشت، با مشاهده مرگ حسن، ناخواسته اعتراف می‌کند.

جهانگیر الماسی، حسن رضایی، ناصر آقایی، منیژه آقایی، کاظم افرندنیا، نعمت‌اله گرجی، منصوره مجلسی، پروین سلیمانی، فرزانه کابلی، عباس ناظری نیک و غیره در این فیلم سینمایی مقابل دوربین داریوش عیاری بازی کردند و کیانوش عیاری این فیلم را تدوین کرد.

* سینمایی «سه و ده دقیقه به یوما» به کارگردانی جیمز منگولد در ژانر حادثه‌ای، اکشن و وسترن محصول ۲۰۰۷ آمریکا است که یکشنبه ۲۶ مرداد پخش می‌شود.

خلاصه فیلم: کلانتر منطقه‌ای دور افتاده یک مجرم خطرناک به نام بن وید را دستگیر کرده و قرار است او را برای اجرای حکم اعدام رأس ساعت سه و ده دقیقه سوار قطاری به مقصد یوما کنند. از طرفی افراد بن قصد دارند در او را در مسیر کلانتری تا ایستگاه قطار فراری دهند. کلانتر چند نفر را استخدام می‌کند تا با کمک هم او را قطار رسانده و تحویل مامورها بدهند. یک مزرعه دار که به دلیل بدهی در آستانه از دست دادن مزرعه اش است نیز با آنها همراه می‌شود. افراد بن با آنها درگیر می‌شوند تا اینکه...

راسل کرو و کریستین بیل از جمله نقش آفرینان این سینمایی هستند.

* «لایه های پنهان» فیلمی به کارگردانی رابرت زمکیس در ژانر وحشت جنایی محصول سال ۲۰۰۰ آمریکا، روز دوشنبه ۲۷ مردادماه پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کلارا زن میان‌سالی است که پس از ترک کردن خانه توسط دخترش برای تحصیل در دانشگاه اوقات بیکاری خود را در خانه و به کنجکاوی در مورد همسایگاه می‌پردازد اما کم کم متوجه وقوع اتفاقات غیر عادی در منزلش و حضور یک روح می‌شود. او ابتدا خیال می‌کند مرد همسایه همسرش را کشته و این روح اوست اما به تدریج می فهمد همسرش سال‌ها پیش یکی از دانشجویان دختر خود را کشته و جسدش را در دریاچه انداخته است. با فهمیدن این موضوع نورمن همسر کلارا سعی می‌کند او را به قتل برساند که در یک درگیری طولانی و نفس گیر روح دختر مقتول به کمک کلارا امده و باعث غرق شدن نورمن در همان دریاچه می‌شود.

بازیگران: هریسون فورد، میشل فایفر و...

* «اسرار رسمی» فیلمی در ژانر سیاسی به کارگردانی گاوین هوود است که محصول مشترک انگلستان آمریکا سوئیس چین در سال ۲۰۱۹ است و سه شنبه ۲۸ مرداد روی آنتن می‌رود.

خلاصه فیلم: گان، یکی از مترجمان ستاد ارتباطات دولت بریتانیا در سال ۲۰۰۳ تصمیم می‌گیرد، یکی از نامه‌های محرمانه آژانس امنیت ملی آمریکا را افشا کند.او بعد از این اتفاق به اتهام رخنه به اسناد رسمی بازداشت می‌شود. در سال ۲۰۰۴ بعد از آنکه وکیلش دولت انگلیس را به افشای اطلاعاتی که مبنای قانونی جنگ را نقض می‌کند تهدید کرد، پرونده حقوقی گان مختومه شد.

بازیگران: کی‌را ناتلی، مت اسمیت، رالف فاینز و...

* «آخرین سامورایی» به کارگردانی ادوارد زوئیک محصول مشترک آمریکا ژاپن نیوزیلند در ۲۰۰۳ است. این فیلم در ژانر تاریخی-جنگی ۲۹ مرداد پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد ناتان الگرن کاپیتان موفق امریکایی بود که از جنگ با سرخپوستان و قتل عام آنها در شرایط روحی نامناسبی قرار دارد در مأموریتی متفاوت وظیفه مقابله با گروهی سامورایی در کشور ژاپن را به عهده می‌گیرد. سامورایی‌ها مخالف عقد قرارداد با کشورهای خارجی هستند و مایلند سنن و فرهنگ اصیل ژاپنی حفاظت کنند.. ناتات که در درگیری اول مجروح می‌شود توسط سامورایی‌ها درمان می‌شود و از نزدیک با زندگی و اهداف آنها و رهبرشان کاتسوموتو آشنا شده و شیفته آنان می‌شود......

بازیگران: تام کروز و کن واتانابه و...

* «میزبان» به کارگردانی بونگ جون هو محصول ۲۰۰۶ کره جنوبی در ژانر علمی-تخیلی می‌باشد که پنج شنبه ۳۰ مرداد در جشنواره سینمایی شبکه چهار پخش خواهد شد.

خلاصه فیلم: فردی موادی را در فاضلاب کشور کره وارد می‌کند که باعث جهش ژنتیکی یک موجود عجیب و عظیم الجثه می‌شود. این موجود عجیب از فاضلاب وارد شهر شده و به مردم حمله می‌کند. دختر جوانی توسط این موجود ربوده می‌شود و پدر و برادرهای دختر تصمیم می‌گیرند دختر را نجات دهند. آنها ابتدا باید محل اختفای این موجود را پیدا کرده و به شیوه‌ای او را از پا درآورند...

سونگ کانگ هو و بیون هی بونگ بازیگران این فیلم هستند.

* «شاه لیر» به کارگردانی ریچارد ییر محصول ۲۰۱۸ آمریکا و انگلستان کره جنوبی در ژانر درام تاریخی با نقش آفرینی ستارگانی چون آنتونی هاپکینز و اما تومپسون است که پنج شنبه ۳۰ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ و جمعه ۳۱ مرداد ساعت ۱۰:۳۰ در جشنواره سینمایی شبکه چهار پخش خواهد شد.

شاه لیر، پادشاه انگلستان، تصمیم می‌گیرد به دلیل کهولت سن قلمرو پادشاهی خود را بین دو دخترانش تقسیم کند. هر دختری که چاپلوسی بیشتری می‌کند و به اغراق و دروغ از عشق پدر سخن می گید، بخشی از قلمرو پادشاهی پدر را تصاحب می‌کند. دو دختر بزرگ پادشاه با همین شیوه تمام قلمرو پدر را بدست می آوند. اما دختر کوچک پادشاه که اهل تزویر و چاپلوسی نیست از ارث محروم و تبعید می‌شود. پس از تقسیم قلمرو سلطنت، دو دختر پادشاه خوی واقعی خود را نشان داده و پدر را از خود می‌رانند، بگونه ای که پادشاه پیر در کوچه و خیابان آواره می‌شود. دختر کوچک‌تر که از ماجرا با خبر می‌شود، پدر را یافته و از او نگهداری می‌کند. اما دو دختر دیگر مشغول اجرای نقشه‌های شوم خود برای گسترش قدرت و تصاحب دارایی‌های بیشتر هستند. در نهایت نیز همین دسیسه‌ها موجب مرگ هر سه خواهر می‌شود.

* «جاده های سرد» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی تولید سال ۶۴ در ژانر حادثه‌ای می‌باشد که جمعه ۳۱ مرداد ساعت ۲۰:۳۰پ خش خواهد شد.

در یک زمستان برفی جوانی به نام اسماعیل باید برای تهیه داروی پدرش از کوهستان برفی عبور کرده و به شهر برود. او به همراه معلم و یکی دیگر از اهالی روستا رهسپار جاده می‌شوند. معلم در بین را از آنها جدا می‌شود و مورد حمله گرگ قرار می‌گیرد و به گودالی پناه می‌برد. اسماعیل و همراهش پس از تهیه دارو به سمت روستا بازمی گردند که با اهالی روستا برخورد می‌کنند که در حال جستجوی آقا معلم هستند. در نهایت آنها او را که زخمی شده در میان برف‌ها می‌یابند.

علی نصیریان و حمید جبلی از جمله بازیگران این سینمایی هستند.

«فیلم خانه» به کوشش واحد تأمین برنامه شبکه چهار سیما که هر روز ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن می‌رود، یک اثر از برترین آثار برگزیده سینمای ایران و جهان که تاریخ سینما را ساخته اند از نگاه منتقدان و اهالی سینما، پخش می‌کند و بعد از نمایش فیلم، توسط کارشناس تحلیل می‌شود. این فیلم‌ها روز بعد ساعت ۲ بامداد بازپخش می‌شود.

کد خبر 438941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.