بررسی اختلاف بر سر مالکیت خانه هنرمندان اصفهان به کمیسیون فرهنگی مجلس رسید

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اختلافات سر مالکیت خانه هنرمندان برای بررسی دقیق‌تر وارد دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شد.

حجت الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، پیرامون اختلافات اخیر بر سر مالکیت خانه هنرمندان اصفهان گفت: اختلافات بر سر مالکیت خانه هنرمندان برای بررسی دقیق‌تر وارد کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی شد. متأسفانه در مواجه‌ها با این مسائل با یک دوگانگی روبرو هستیم؛ این مکان سال‌هاست که در اختیار هنرمندان قرار داشته است اما ضمن تکریم جایگاه هنرمندان باید توجه داشت که مالک اصلی این بنا بنیاد شهید است.

وی افزود: نباید در تصمیم گیری ها به صورتی عمل کرد که حقی ضایع شده و احترامی شکسته شود؛ باید به گونه‌ای عمل شود که هم جایگاه هنرمندان حفظ شود و هم بنیاد شهید به حق و حقوق خود دست یابد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بهتر است این اختلافات به صورت توافقی یا معاوضه ملکی حل شود؛ به صورتی که یک مکان معادل ارزش خانه هنرمندان به بنیاد شهید واگذار شود تا این مکان مانند گذشته در اختیار هنرمندان باقی بماند.

میرزایی تاکید کرد: طبق قانون، استاندار باید اختلافات بین دستگاه‌ها در سطح استان را حل کند، اما نمایندگان و اعضای کمیسیون فرهنگی نیز می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را برای حل موضوعات بیان کنند.

کد خبر 438856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.