مهدی باقربیگی، از قصه‌های مجید تا شورای شهر

مهدی باقربیگی بازیگر که برای حضور در سریال قصه‌های مجید مشهور است، مهمان برنامه تلویزیونی مکث می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی برنامه، سریال قصه‌های مجید و شخصیت دوست‌داشتنی مجید بخشی از خاطرات و نوستالژی متولدین دهه شصت و هفتاد است. مجید سریال هم پا به پای ما بزرگ شده و حالا پدر دو فرزند است و ماجراهای بسیاری را در طی این سال‌ها پشت سر گذاشته است.

مهدی باقربیگی اگرچه در دنیای فیلم و سینما حضوری کمرنگ داشته، اما در فعالیت‌های اجتماعی کوشا بوده و حتی در دوره‌ای عضو شورای شهر اصفهان نیز شده است.

در بیست‌ویکمین قسمت از فصل دوم برنامه «مکث» که جمعه‌شب ساعت ٢٢:۵٠ بعد از اخبار از شبکه دو سیما پخش خواهد شد، سعید شیخ‌زاده میزبان این بازیگر دوست‌داشتنی و پسرش است.

سری جدید برنامه «مکث» همچون برنامه مناسبتی که در ماه مبارک رمضان پخش شد با نگاه ویژه به کرونا سراغ قصه‌های اجتماعی می‌رود، قصه‌های آدم‌ها و موقعیت‌هایی که قبل و بعد از کرونا حال و روزشان عوض شده است.

این برنامه اجتماعی به صورت گپ و گفت میان هنرمندانی نظیر امیرمحمد زند، گلاره عباسی، رضا فیاضی، سپند امیرسلیمانی، مهران رجبی، امین زندگانی، سعید شیخ‌زاده، پرویز پورفلاحی، رضا رفیع، فریبا متخصص، فرناز رهنما، الهام پاوه‌نژاد، داریوش کاردان، رسول نجفیان، گیتی خامنه، مریم سعادت، رضا رفیع و… صاحبان داستان‌های اجتماعی مربوط به کرونا ضبط و پخش می‌شود.

کد خبر 438672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.