با من بخوان علیرضا قربانی منتشر شد

آلبوم با من بخوان با صدای علیرضا قربانی و آهنگسازی حسام ناصری روانه بازار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همانطور که علیرضا قربانی پیش تر اعلام کرده بود، آلبوم با من بخوان جدیدترین اثر این هنرمند با آهنگسازی و تنظیم حسام ناصری روانه بازار شد. این آلبوم به صورت قانونی از سایت‌های مختلف نظیر بیپ تونز قابل دانلود و شنیدن است.

علیرضا قربانی پیش از "با من بخوان" اثر مشترک افسانه چشم‌هایت را با همایون شجریان منتشر کرده بود. این آلبوم جدید شامل ۱۰ آهنگ باکلام است و در قطعات از سروده‌های شاعران کهن و معاصر مثل ابوسعید ابوالخیر، مولانا، اهورا ایمان، احمد شاملو و حسین منزوی بهره گرفته شده است. از نوازندگان این آلبوم می‌توان به حسام ناصری، سامان صمیمی، مهرداد عالمی، حسام صدفی‌نژاد و پویا سرایی اشاره کرد.

میدانی تو با شعر ابوسعید ابوالخیر، عاشقانه نیست با شعر اهورا ایمان، دلم گرفته با شعر مریم مروج، آمد خزان با شعر مولانا، الله مزار با شعر محمد ابراهیم جعفری، بوی گیسو با شعر واقف لاهوری، روزگار غریب با شعر احمد شاملو و حمید خلف بیگی، پل با شعر احمد امیر خلیلی، باغ اهورایی با شعر حسین منزوی و از خون جوانان با شعر و آهنگ عارف قزوینی قطعاتی هستند که در آلبوم با من بخوان گنجانده شده‌اند.

این آلبوم بخش اصلی پروژه با من بخوان بود که از سال ۱۳۹۸ اجرا شد و در طی آن علیرضا قربانی در تهران و شهرستان‌ها کنسرت‌های مختلفی برگزار کرد. این کنسرت‌ها با جلوه‌های ویژه تصویری همراه بود و تجربه‌ای متفاوت از اجرای موسیقی به مخاطبان ارائه داد.

قربانی پیش از این آلبوم‌هایی نظیر بر سماع تنبور با همراهی کیخسرو، تهمورس و سهراب پورناظری، سوگواران خموش به آهنگسازی پژمان طاهری، جلوه گل با همراهی داریوش طلایی و جمشید شمیرانی، از خشت و خاک با موسیقی صادق چراغی، رسوای زمانه به آهنگسازی همایون خرم، رفتم و بار سفر بستم با همراهی کامبیز روشن روان، من عاشق چشمت شدم به آهنگسازی فردین خلعتبری، حریق خزان به آهنگسازی مهیار علیزاده، روی در آفتاب با همراهی صادق چراغی، دخت پری‌وار به آهنگسازی مهیار علیزاده، افسانه چشم‌هایت به آهنگسازی مهیار علیزاده و فروغ به آهنگسازی مهیار علیزاده منتشر کرده بود.

کد خبر 438252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.