ذوب آهن و نساجی در جمع‌ترین‌ها/ خلعتبری بازیکن هفته شد

دو تیم ذوب آهن و نساجی مازندران با پیروزی‌های خارج از خانه این هفته خود ترین‌های هفته را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال با توقف همه تیم‌های مدعی همراه بود اما در پایین جدول پیروزی سه تیم باعث فرار آنها از رتبه‌های در خطر سقوط شد. با این حال در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌ها همچنان کورس کسب سهمیه و عدم سقوط داغ است.

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و هشتم:

بازی هفته: شهر خودرو ۲- استقلال ۲

مصاف دو تیم مدعی کسب سهمیه در ورزشگاه زیبای مشهد همه چیز داشت، دو تیم در مقاطعی از بازی پیش افتادند اما در نهایت بازی به نفع سایر رقبا با نتیجه تساوی به پایان رسید. شهر خودرو البته هنوز شانس کسب سهمیه در صورت پیروزی در دو دیدار باقیمانده را دارد و در سوی دیگر استقلال تا حدود زیادی خیالش بابت کسب رتبه دوم راحت شده است.

تیم هفته: مشترکاً نساجی و ذوب آهن

انتخاب از بین نساجی و ذوب آهن برای معرفی به عنوان تیم برتر هفته بسیار سخت بود. دو تیم در خانه دو تیم مدعی پیروز شدند. نساجی سپاهان را در اصفهان شکست داد تا شانس شاگردان قلعه نویی برای کسب سهمیه آسیایی کمتر شود و ذوب آهن، بر پرسپولیس در تهران غلبه کرد تا جشن قهرمانی شاگردان یحیی خراب شود.

سرمربی هفته: لوکا بوناچیچ (ذوب آهن)

لوکا بوناچیچ با پیروزی با ارزشی که با ذوب آهن در زمین پرسپولیس کسب کرد شایسته انتخاب به عنوان سرمربی هفته بود. او با تیم بحران زده‌ای که در معرض سقوط قرار داشت نتیجه بسیار خوبی گرفت و تا رتبه دهم جدول تیمش را بالا کشید. در کنار بوناچیچ باید به محمود فکری، سرمربی نساجی هم اشاره کنیم که او هم شایستگی این انتخاب را داشت.

دروازه‌بان هفته: علیرضا حقیقی (نساجی)

دروازه‌بان نساجی در این هفته با بسته نگه داشتن دروازه‌اش که البته با چاشنی شانس و کمک تیر دروازه رقم خورد کمک شایانی به پیروزی نساجی در اصفهان کرد. او با نمره ۸.۲۱ از متریکا بهترین دروازه‌بان هفته بیست و هشتم بود.

مدافع هفته: وحید محمد زاده (ذوب آهن)

تک گل ۳ امتیازی و بسته نگه داشتن دروازه برای یک مدافع کافی است تا بهترین مدافع هفته شود. محمدزاده که گل ۳ امتیازی ذوب آهن را در مصاف با پرسپولیس زد با نمره ۷.۹۳ از متریکا بهترین مدافع این هفته بود.

هافبک هفته: جلال الدین علیمحمدی (پیکان)

علیمحمدی در دیداری که پیکان با پیروزی در آن از قعر جدول فرار کرد تک گل ۳ امتیازی تیمش را زد تا در کنار عملکرد خوبش در میانه میدان پیکان، بهترین هافبک هفته لقب بگیرد. البته در کنار علیمحمدی هافبک‌های دیگری نیز کاندید انتخاب به عنوان هافبک هفته را داشتند، مثل فرشید اسماعیلی، قاسم حدادی‌فر، محمد میری، حسین مهربان و احسان پهلوان.

مهاجم هفته: محمدرضا خلعتبری (شهر خودرو)

یک پاس گل و یک گل زیبا از مهاجم ۳۷ ساله شهر خودرو در حساس‌ترین بازی هفته او را به بهترین مهاجم و البته بهترین بازیکن هفته بیست و هشتم بدل کرد. خلعتبری که نقش ویژه‌ای در امتیاز گرفتن شهر خودرو در بازی بزرگ داشت با این سن و سال نشان داد همچنان دود از کنده بلند می‌شود.

گل هفته: محمد میری (نساجی)

محمد میری برای دومین بار در این فصل با شوتی راه دور و زیبا دروازه یک تیم مدعی را باز کرد تا نشان دهد گل اول او به استقلال شانسی نبوده است. میری که با شوتی کات دار و پر قدرت دروازه سپاهان و پیام نیازمند را باز کرد این بار ۳ امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد.

اشتباه داوری هفته: پنالتی استقلال توسط وحید کاظمی

وحید کاظمی داور وسط دیدار شهر خودرو و استقلال با پنالتی اشتباهی که با تمارض قایدی برای استقلال گرفت نشان داد هنوز مانده تا به سطح داوران سطح اول کشور برسد. استقلال در دیداری که گل اولش هم آفساید بود و گل دوم هم روی پنالتی اشتباه اعلام شد یک امتیاز پر حرف و حدیث از مشهد به سوغات برد!

کد خبر 438170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.