آموزش آنلاین معلمان در دوره تخصصی "کارآفرین پروری"

وبینار آموزشی تخصصی کارآفرینی پروری معلمان از مردادماه جاری به صورت مجازی در سایت توان هفت در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا، مدیر خانه جوان سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان با اعلام این مطلب گفت: اولین دوره جامع کارآفرینی پروری معلمان در کشور با هدف تربیت مربی در عرصه شیوه‌های آموزشی نوین و کارآفرین پروری به همت تیم تخصصی خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در پروژه توان هفت آغاز به کار کرد.

فاطمه اکبرزاده اظهار کرد: این دوره شامل ۵۰ ساعت آموزشی در تطبیق پودمان سرفصل‌های کارآفرینی در هنرستان‌ها و دبیرستان‌ها بوده که توسط تیم‌های کارشناسی این حوزه از جمله مؤسسات و انجمن‌های کارآفرینی، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و تیم خانه جوان تدوین شده است.

وی با بیان اینکه محتواهای ارائه شده در این دوره با استانداردهای کشوری مطابقت دارد، افزود: این دوره شامل عناوین مهم، به روز، کاربردی و عملیاتی در حوزه‌های تیم سازی به واسطه الگوهای رفتارشناسی، کارآفرینی اجتماعی، شیوه‌های جذب منابع مالی در مدارس، آشنایی با پس‌انداز اجتماعی و مالی برای کودکان و نوجوانان، آشنایی با شیوه‌های آموزش مشارکتی در مدارس طراحی شده است.

مدیر خانه جوان با بیان اینکه این دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود، ادامه داد: فایل‌های این دوره ثبت و ضبط شده و در سایت توان هفت ویژه معلمینی که در دوره شرکت کرده‌اند و افرادی که فرصت حضور در طرح را نداشتند، ارائه می‌شود.

اکبرزاده با بیان اینکه دو هزار معلم کارآفرینی در دبیرستان‌ها و هنرستان‌های استان اصفهان تدریس دارند، ادامه داد: مخاطبین این دوره در مرحله اول ۱۰۰ نفر از معلمان کارآفرینی در مدارس استان اصفهان هستند که توسط اداره کل آموزش و پرورش این استان به عنوان سرشاخه‌های منطقه بر مبنای علاقه‌مندی و میزان انگیزه آن‌ها گزینش شده و پس از انجام آزمون‌های مختلف رفتارشناسی و هوش هیجانی افرادی که قابلیت‌های لازم را برای اشاعه و ترویج این دوره داشتند، انتخاب شدند.

وی بیان کرد: پس از برگزاری دوره، آزمون‌هایی توسط ارزیابان و اساتید دوره انجام می‌شود تا نقاط قوت و ضعف دوره از منظر معلمان مشخص شود و در دوره‌های بعدی سطح کیفی دوره‌ها افزایش پیدا کند و دوره‌های تکمیلی و پیشرفته بر مبنای دوره مقدماتی طراحی شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت TAVAN7.IR مراجعه کرده و یا برای هماهنگی با شماره ۰۳۱۳۴۴۵۱۱۳۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 438043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.