دستگیری ۸ مرد مسلح در سعادت آباد تهران

مرگ زن شاهرودی در انفجار ساختمان، بخشش قاتل مسلح توسط اولیا دم در عید غدیر، فوت پسر بچه گلستانی در تصادف با تریلی، ۲۳ کشته و زخمی درتصادف وحشتناک در مشگین شهر، دستگیری ۸ مرد مسلح در تهران، غرق‌شدگی خواهر و برادر کاشمری، خودکشی دختر جوان در تهران و مهار آتش در اصفهان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، انفجار گاز در یک خانه مسکونی در شاهرود ساختمان را تخریب کرد و مدیرعامل سازمان آتش نشانی شاهرود در این زمینه گفت: این حادثه در خیابان موسوم به خط لوله شهرک ولیعصر شاهرود رخ داد و یک خانم که در ساختمان حضور داشت بر اثر شدت انفجار زیر آوار مانده و مصدوم شد.

محمد حسن رضایی شاهرودی افزود: به محض اطلاع از حادثه چهار گروه عملیاتی، امداد و نجات از آتش نشانان شاهرود به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان آماده با تجهیزات کامل پس از انجام اقدامات نخستین و آواربرداری مصدوم حادثه را نجات داده و تحویل کارشناسان اورژانس ۱۱۵ نمودند، ادامه داد: این مصدوم برای ادامه روند درمان به بیمارستان امام حسین اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شاهرود خاطرنشان کرد: مالک و ساکنان طبقه دوم این ساختمان در محل حادثه حضور نداشتند و مصالح این ساختمان از نوع آجر و سیمان در دو طبقه روی زیر زمین بود که بر اثر شدت انفجار ۱۰۰ درصد تخریب شد.

بخشش قاتل مسلح توسط اولیا دم در عید غدیر

رئیس کل دادگستری استان فارس در آستانه عید سعید غدیر و عید ولایت از بخشش کریمانه اولیا دم و رهایی محکوم به قصاص خبر داد و در این زمینه گفت: اقشار و قومیت‌های مختلف استان فارس ظرفیت بالای فرهنگی بخصوص در احیا شعائر اسلامی دارند؛ اصلاح ذات البین و فرهنگ صلح و سازش در میان قومیت‌های مختلف استان را یکی از نکات برجسته فرهنگی مردم استان دانست و نمونه بارز این امر بخشش‌های کریمانه اولیا دم در پرونده‌های قتل است که باعث نامی شدن استان فارس در این زمینه در شش سال اخیر شده است.

سید کاظم موسوی با تأکید اینکه در پرونده مذکور نیز پس از واقع شدن قتل در سال ۸۳ طی درگیری مسلحانه و طی شدن روند قانونی، مرجع قضائی حکم بر قصاص نفس به عنوان حق خصوصی اولیا دم صادر کرد، ادامه داد: پس از این شورای حل اختلاف با همراهی خیرین و معتمدین با ورود به پرونده و برگزاری جلسات متعدد زمینه ایجاد صلح وسازش و فصل خصومت را فراهم کردند و این پرونده در عید غدیر منجر به رضایت شکات و رهایی محکوم به قصاص شد.

پسر بچه گلستانی زیر تریلی له شد

یک مقام ارشد انتظامی گفت: بر اثر بی احتیاطی راننده تریلی در نکشیدن ترمز دستی هنگام توقف در حاشیه جاده اصلی در مسیر شهر دلند باعث شد، تریلی از روی پسر بچه ۵ ساله رد شود و کودک در دم جان باخت.

۲۳ کشته و زخمی در تصادفی وحشتناک در مشگین شهر


برخورد شدید دو دستگاه مینی بوس مسافر بری با یک دستگاه سواری پژو در شهرستان مشگین شهر چهار کشته و ۱۹ مصدوم برجای گذاشت.

وی توضیح داد: در این حادثه که در ۵۵ کیلومتری جاده مشگین شهر - پارس‌آباد رخ داد، مصدومان حادثه توسط آمبولانس‌های جمعیت هلال احمر فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های مشگین شهر و گرمی به مراکز درمانی منتقل شدند.

دستگیری ۸ مرد مسلح در سعادت آباد تهران

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت پرونده درگیری اراذل و اوباش در سعادت آباد و دستگیری عوامل مرتبط با این حادثه، اظهار کرد: سه نفر از عاملان درگیری در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و بازداشت شده و در طول چند روز گذشته نیز مأموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه تعداد دیگری از عاملان و مرتبطان به این پرونده درگیری در شهرهای شمالی کشور و برخی نقاط حاشیه تهران شدند.

حمید هداوند گفت: با هماهنگی با مقام قضائی در عملیات‌های جداگانه‌ای هشت نفر از متهمان این پرونده دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت منتقل شدند.

وی ادامه داد: تمامی دستگیرشدگان دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر از نوع شیشه، درگیری مسلحانه، حمل و سلاح و مهمات غیرمجاز، نزاع و شرارت دسته جمعی و تحصیل مال نامشروع بوده‌اند و از مخفیگاه متهمان مقادیری سلاح و مهمات غیرمجاز نیز کشف و ضبط شد.

غرق‌شدگی خواهر و برادر کاشمری در استخر

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از وقوع یک حادثه ناگوار برای برادر و خواهر خردسال در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد و گفت: پسر بچه ۱۰ ساله با وجود تلاش کادر پزشکی جان باخت.

محمدجواد یزدانی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پزشکی مبنی بر حادثه غرق شدن دو خردسال در یک استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در روستای کسرینه از توابع بخش مرکزی کاشمر، بلافاصله عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قبل از رسیدن عوامل اورژانس ۱۱۵ به محل، پدر این دو خردسال اقدام به بیرون کشیدن فرزندانش از داخل استخر کرده بود، خاطرنشان کرد: این خواهر و برادر که بی‌جان شده بودند پس از اقدامات اولیه بلافاصله برای درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل کاشمر منتقل شدند، پسر بچه ۱۰ ساله جان باخت و وضعیت جسمی دختر بچه پنج ساله مطلوب نیست و هم‌اکنون در بخش آی سی یو بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

خودکشی دختر ۱۷ ساله از پشت بام در جنوب تهران

یک مقام ارشد انتظامی گفت: دختر جوان ۱۷ ساله در محله قلعه میر از پشت بام یک خانه سه طبقه خود را به پایین پرت کرد تا به زندگی خود پایان دهد.

وی ادامه داد: جسد نیمه جان و غرق خون این دختر جوان در حالی توسط نیروهای آتش نشانی و آورژانس به بیمارستان منتقل شد که علائم حیاتی او بسیار ضعیف بود.

  • مهار آتش در اصفهان

آتش سوزی که در انبار یک خانه مسکونی در اصفهان رخ داده بود زوج سالمند را به دردسر انداخت و سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این زمینه گفت: در پی اطلاع از آتش سوزی انبار منزل مسکونی دو گروه از ایستگاه پنج و ۲۰ به محل اعزام شدند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: زوج سالمند با ایثارگری آتش نشانان از محوطه خطر خارج شدند و آسیب جدی ندیدند و با تلاش بی وقفه آتش نشانان آتش مهار و از بروز خسارت به خانه‌های اطراف جلو گیری شد.‌

کد خبر 437714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.