۴ طرح آموزشی در شهرستان شاهین شهر و میمه کلنگ زنی شد

همزمان با دهه ولایت و با مشارکت و حضور خیران چهار طرح آموزشی در شاهین شهر کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر گفت: این طرح‌ها آغاز احداث سه طرح خیر ساز و یک طرح توسعه است که در شاهین شهر و گرگاب کلنگ زنی شد.

حامد عجبی اظهار کرد: کلنگ زنی این طرح‌ها عبارت است از آموزشگاه ۹ کلاسه زنده یاد حاج عبدالکریم بیدرام در فضای با ۲۳۰۰ متر مساحت و ۱۲۵۰ متر مربع زیر بنا در دو طبقه با کمک ۱۰۰ درصدی خیر و اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد ریال طی یکسال در شهر گرگاب احداث می‌شود.

وی آموزشگاه ۹ کلاسه زنده یاد حاج محمد رجبیان در فضای با ۲۵۰۰ متر و زیر بنای ۱۲۵۰ متر مربع در دوطبقه و با مشارکت ۶۰ درصدی خیر و ۴۰ درصدی اداره کل نوسازی مدارس و اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد ریال در شهر گرگاب را دومین طرح نام برد و گفت: مشارکت خیر قرار است تا ۱۲ ماه به اتمام برسد و پس از آن تحویل نوسازی شود.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر سومین طرح را آموزشگاه ۶ کلاسه زنده یاد دکتر مجید بنایی با ۲ هزار متر مساحت و ۸۰۰ متر مربع زیر بنا در دوطبقه وبا مشارکت ۴۶ درصدی خیر و ۵۴ درصدی اداره کل نوسازی و اعتباری افزودن بر ۳۵ میلیارد ریال در گلدیس شاهین شهر نام برد.

وی آغاز طرح توسعه یک کلاس و یک کارگاه در هنرستان دخترانه کار و دانش یاسین شاهین شهر به یاد دانش آموزِ زنده یاد مستحقان زاده در فضای ۱۳۰ متر مربع و اعتباری افزون بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال چهارمین کلنگ زنی نام برد.

کد خبر 437154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.