مسابقه "لباهنگ عید غدیر خم" در قزوین برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: از برنامه‌های دهه امامت و ولایت می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی «شهابی در شب» ویژه رده سنی بزرگسالان و مسابقه «لباهنگ عید غدیر خم» ویژه رده سنی نوجوانان و جوانان اشاره کرد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی اظهار کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا در جامعه برای جلوگیری از تجمعات در سطح شهر، امسال برنامه‌های دهه امامت و ولایت در بستر فضای مجازی یا به صورت بسیار محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: تلاش داریم تا با اجرای این برنامه‌ها ضمن ایجاد نشاط اجتماعی و افزایش دانش دینی شهروندان؛ با زبان شیوای هنر پیام عید قربان و عید بزرگ غدیر خم را به شهروندان اطلاع رسانی کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین افزود: برگزاری مسابقه تصویر سازی اشعار به مناسبت عید غدیر خم ویژه رده سنی جوانان و بزرگسالان از جمله برنامه‌های شهرداری قزوین به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

درافشانی برگزاری مسابقه نقاشی «یک خانواده شاد» را از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت برشمرد که با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و بنیاد زنان محجبه استان قزوین برگزار می‌شود.

وی از اجرای برنامه استعدادیابی شهر بانشاط و زیبای من «در حوزه نوازندگی، خوانندگی پاپ و سنتی، طنز، استند آپ و تزئینات خانگی» در دهه امامت و ولایت خبر داد و گفت: این برنامه ویژه گروه سنی نوجوانان با مشارکت صدا و سیما مرکز استان قزوین برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی در بستر فضای مجازی نظیر «نماهنگ برای اعیاد پیش رو، تهیه و تولید برنامه‌های جنگی به صورت مقطعی، اجرای دو نوازی، استند آپ، تقلید صدا و اجرای نقالی و شاهنامه خوانی، داستان شعر، قصه گویی، برنامه‌های عروسکی با محتوای آموزش شهروندی (یک تا سه دقیقه‌ای)» در بستر فضای مجازی را از دیگر برنامه‌هایی که برای این دهه مبارک پیش بینی شده است.

درافشانی افزود: از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی «شهابی در شب» ویژه رده سنی بزرگسالان و مسابقه «لباهنگ عید غدیر خم» ویژه رده سنی نوجوانان و جوانان اشاره کرد.

وی گفت: مشارکت با مساجد و هیأت‌های مذهبی در برگزاری ویژه برنامه‌های اعیاد قربان تا غدیر خم و همچنین فضا سازی شهری در تیر بردها و آذین بندی میادین و معابر مناطق شهری قزوین از دیگر اقدامات شهرداری به مناسبت دهه امامت و ولایت است.

منبع: مهر

کد خبر 436541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.