افزایش ۱۲ هزار مترمربع به فضاهای ورزشی خوی

شهردار خوی از اتمام آسفالت ریزی زمین ورزشی چند منظوره طوبی خبر داد و گفت: با اتمام این مجموعه که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیش از ۱۲ هزار مترمربع به فضاهای ورزشی شهرستان افزوده خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محرم اکبرزاده اظهار کرد: توسعه فضاهای ورزشی بویژه ورزش‌های گروهی و همگانی در مناطق کم برخوردار برای تأمین سلامت جسمی و روانی و تأثیر آن در رفاه و زندگی مردم این مناطق از جمله اهداف احداث زمین‌های ورزشی است.

وی گفت: در حال حاضر سه مجموعه ورزشی با مشارکت شهرداری و نهادهای سپاه پاسداران و مسکن و شهرسازی استان و با حمایت شورای اسلامی شهر خوی در دست احداث است که زمین ورزشی چند منظوره طوبی یکی از همین پروژه‌ها است.

شهردار خوی گفت: مساحت کلی این پروژه عمرانی با زیرساخت ورزشی ۱۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع بوده و در منطقه تخته پل که یکی از مناطق قدیمی شهر خوی است احداث می‌شود.

اکبرزاده تاکید کرد: این مجموعه دارای زمین‌های ورزشی اسکیت با مساحت یک هزار و ۷۰ متر مربع، هندبال با مساحت یک هزار و ۲۲۰ مترمربع، زمین والیبال و تنیس با مساحت یک هزار و ۵۱۰ مترمربع، زمین بسکتبال با مساحت یک هزار و ۸۰ مترمربع و سوله ورزشی با دو هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

وی گفت: دو پارکینگ اختصاصی با مساحت یک هزار و ۷۲۰ متر مربع نیز برای استفاده شهروندان در این مجموعه چند منظوره پیش بینی و آماده سازی می‌شود.

شهردار خوی تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۲۶۰ متر طول جدول گذاری، ۶۵۰ متر مربع سنگ فرش در این زمین چند منظوره اجرا شده و آسفالت ریزی این مجموعه به میزان هشت هزار و ۲۶۰ متر مربع نیز به پایان رسید.

وی افزود: نصب ستِ ها و تجهیزات ورزشی، زیباسازی مجموعه و ایجاد فضای سبز نیز از دیگر اقدامات در ین زمینه خواهد بود.

شهردار خوی تاکید کرد: با اتمام این مجموعه که در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بیش از ۱۲ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی شهرستان افزوده خواهد شد.

کد خبر 436013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.