ایجاد زمینه فعالیت ۷۶ واحد تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام نیز با اشاره به استقبال شرکت‌های داخلی و خارجی برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های ازجمله آی. سی.تی و آی. تی در منطقه گفت: طی سال‌های گذشته زمینه فعالیت ۷۶ واحد تولیدی در این حوزه در منطقه ویژه فراهم ‌شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، نادر ثناگو مطلق با بیان اینکه تعدادی از این واحدها فعال و مابقی نیز در حال ساخت هستند به برنامه‌های پیش روی منطقه برای توسعه زیرساخت‌ها باهدف حضور سرمایه‌گذاران آی. تی و آی. سی. تی داخلی و خارجی در منطقه پیام اشاره و اظهار کرد: با همین هدف و در نخستین گام در سال جهش تولید، عملیات عمرانی بزرگ‌ترین و چهارمین فاز منطقه ویژه به مساحت ۱۶۵ هکتار آغازشده است.

ثناگو مطلق بابیان اینکه هم‌اکنون زیرساخت‌های سه ناحیه از این فاز آماده‌سازی و تحویل سرمایه‌گذاران شده خاطرنشان کرد: با و استقرار شرکت‌های جدید در مرحله نخست فاز چهار، انعقاد کلیه قراردادهای سرمایه‌گذاری و با بهره‌برداری رسیدن کامل این طرح‌ها، پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده، بیش از دو هزار فرصت شغلی در منطقه ویژه اقتصادی پیام ایجاد شود.

کد خبر 435853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.