آرامستان "بهشت محمدی" سنندج روز عرفه تعطیل است

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: به منظور اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلاء شهروندان به ویروس کرونا درب‌های آرامستان بهشت محمدی همچنان بسته است و شهروندان در روز عرفه عید قربان به این آرامستان مراجعه نکنند.

به گزارش ایمنا، مرتضی سنندجی اظهار کرد: درب‌های آرامستان بهشت محمدی در روز عرفه و عید قربان بسته است.

وی عنوان کرد: شهروندان هرساله در روزهای منتهی به عید قربان براساس رسم دیرینه در روز عرفه برای زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می‌کردند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا زیارت اهل قبور از ابتدای سال ممنوع اعلام شد تا از تجمع شهروندان در آرامستان بهشت محمدی جلوگیری به عمل آید.

سنندجی از بسته بودن درب‌های آرامستان بهشت محمدی در روز عرفه و عید قربان خبر داد و افزود: درب‌های ورودی این آرامستان در روزهای دوشنبه و پنج شنبه نیز بسته است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال خاکسپاری و کفن و دفن اموات با حضور تعداد بسیار محدودی از بستگان درجه یک متوفی انجام می‌شود.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم با توجه به اهمیت رعایت اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از ابتلاء شهروندان به ویروس کرونا از حضور جهت زیارت اهل قبور در روز عید قربان و همچنین از تجمع مقابل درب آرامستان بهشت محمدی خودداری کنند.

منبع: فارس

کد خبر 435591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.