نصب سطل‌های مخصوص ماسک و دستکش در اسالم

شهردار اسالم گفت: به منظور حفظ سلامت شهروندان و پاکبانان شهر و نیز اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی ۳۰ عدد سطل زباله مخصوص جمع آوری دستکش و ماسک در نقاط پرتردد شهر اسالم نصب شد.

مسعود قوی پنجه، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با شیوع مجدد ویروس کرونا، به منظور حفظ سلامت شهروندان، گندزدایی و ضدعفونی کلیه معابر و اماکن عمومی در دستور کار واحد خدمات شهری، شهرداری اسالم قرار گرفت.

وی افزود: از شهروندان انتظار داریم بار رعایت توصیه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، زدن ماسک، دستکش و ماسک‌های مصرفی خودشان را در درون سطل‌های زباله مخصوص نصب شده آن ریخته و از رهاسازی آن در معابر شهری پرهیز کنند.

شهردار اسالم به اقدامات انجام شده شهرداری اسالم در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال جاری، دیواره سازی و سر دهنه سازی انهار بالاده و لمر منشعب از رودخانه ناورود در محدوده شهر اسالم، بازسازی آب گریزها و دیواره نهر بابعلین دغن و سردهنه های انهار منشعب، شن ریزی کوچه‌های شهر که در اثر تردد مختل شده بود، لایروبی و بازگشایی انهار داخل شهر، زیرسازی و آسفالت ورودی‌های موقت اسالم، مرمت و بهسازی چندین نقطه از معابر سطح شهر اجرا شده است.

قوی پنجه ادامه داد: در این مدت آبگرفتگی کوچه غزالی شهر اسالم که بر اثر سر ریز شدن انهار کشاورزی مشکلات تردد برای اهالی به وجود آورده بود، رفع و ساخت فاز نخست پروژه احداث ساختمان آتش نشانی اسالم آغاز شد.

وی عنوان کرد: در همین مدت، عملیات زیر سازی کوچه فرهنگیان اسالم و کوچه‌های منشعب از آن، زیرسازی ورودی ضلع شمالی شهر اسالم، لکه گیری آسفالت خیابان‌های جلال آل احمد، شهید محمدپور، شهید رجایی و ربیع هفت، آسفالت خیابان ورودی شهر اسالم، خیابان‌های کوثر سه، غزالی و بهار از انشعابات ورودی شمالی اسالم و کوچه بهزیستی اجرا شده و عملیات آسفالت معابر شهری همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، شهر اسالم از توابع شهرستان تالش در ۹۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 435235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.