سهم هر شهروند بوشهری از فضای سبز/ریزش کانال آب در تبریز

در این بسته خبری از توسعه فضای سبز شهرک شهید بهشتی و پردیس مشهد تا صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی شهرداری شیراز و بازدید از پروژه‌های عمرانی خدماتی شهر باغستان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

ریزش کانال آب در تبریز

سیامک نوروزی، مسئول امور ارتباطات سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز گفت: نشست زمین روبروی دانشگاه هنر اسلامی تبریز صدمه جانی نداشته است.

احداث باغ موزه دفاع مقدس در بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: لازم است تفاهم نامه‌ای بین شهرداری و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای مشارکت شهرداری در ایجاد باغ موزه دفاع مقدس استان امضا شود.

سهم هر بوشهری از فضای سبز

محمدرضا حسین پور، سرپرست سازمان فضای سبز شهری شهرداری بوشهر گفت: سرانه فضای سبز در این شهر با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت، ۵.۷ متر مربع است.

توسعه فضای سبز شهرک شهید بهشتی و پردیس مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: توسعه فضای سبز، تنظیف و زیباسازی شهرک شهید بهشتی و پردیس به صورت ویژه انجام شد.

بازدید از پروژه‌های عمرانی خدماتی شهر باغستان

نورالله طاهری، فرماندار شهرستان شهریار از پروژه‌های عمرانی خدماتی در حال احداث شهرداری باغستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت.

رفع نواقص ترافیکی آزادراه تبریز-سهند

اصغر آدی بیگ، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز از انجام اقدامات ترافیکی لازم برای افتتاح پروژه تبریز- سهند خبر داد.

بهسازی معابر شهر اصغرآباد

مسعود صابری، شهردار اصغرآباد از اجرای بیش از یک‌هزار متر جدول‌گذاری در خیابان امامت و پنج هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان‌ها و معابر این شهر خبر داد.

صرفه جویی ۱۵ میلیارد ریالی شهرداری شیراز

سرمایه گذاری در حوزه هوشمندسازی انرژی ساختمان‌های اداری و خدماتی شهرداری شیراز، سالانه ۱۵ میلیارد ریال صرفه جویی را برای این سازمان در پی دارد.

کاهش ۷۱ درصدی درآمد اتوبوسرانی قزوین

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از کاهش ۷۱ درصدی درآمد اتوبوسرانی پس از شیوع کرونا و افزایش ۴۵ درصدی هزینه‌های آن خبر داد.

لزوم مشارکت شهروندان برای پیشگیری از شیوع کرونا

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل گفت: از آنجایی که حفظ و ارتقا سلامت عمومی شهروندان مورد توجه شهرداری است، ضروری است شهروندان نیز در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مشارکت و همراهی کنند.

کد خبر 435229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.