برگزاری ۸۰ برنامه در شهرداری سمنان با محوریت کودکان

معاون معماری و شهرسازی شهردار سمنان گفت: بیش از ۸۰ برنامه در سال ۹۸ در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و خدماتی ویژه کودکان زیر ۱۸ سال برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مریم معتمدی اظهار کرد: سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری مشارکت خوبی برای اجرای این برنامه‌ها داشتند و بخش‌های همسو با مسائل کودک در خارج از شهرداری هم در این زمینه نقش مناسبی ایفا کردند.

وی گفت: پیرو نشست کمیته ملی هماهنگی شهر دوستدار کودک در وزارت کشور و در چارچوب همکاری‌های مشترک این وزارتخانه با صندوق بین‌المللی اضطراری کودکان سازمان ملل یونیسف برای اجرای ابتکار جهانی شهرهای دوستدار کودک در ایران، بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، شهر سمنان به عنوان یکی از شهرهای نمونه دوستدار کودک انتخاب شد.

معاون معماری و شهرسازی شهردار سمنان با اشاره به انتخاب سمنان در کنار ۱۱ شهر دیگر به عنوان شهر نمونه دوستدار کودک، خاطرنشان کرد: ۴۵ شهر کشور متقاضی این فرایند بودند که پس از بررسی نتایج ارزیابی شهرهای متقاضی، سمنان انتخاب شد.

معتمدی یادآور شد: سیدمحمد ناظم رضوی شهردار سمنان بر هم افزایی کلیه دستگاه‌های همسو با مسائل کودک و لزوم برنامه ریزی با هدف برخورداری از نشاط و شادابی برای دوران پساکرونا تاکید ویژه ای دارد.

وی به تلاش شهرداری سمنان در تأمین زیرساخت‌های فرهنگی و تفریحی برای کودکان اشاره و اضافه کرد: مرکز تخصصی بازی کودک با نام کارن آماده بهره برداری است که آموزش‌های اجتماعی و شهروندی در یک محیط شاد و مفرح به کودکان ارائه می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 434816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.