لزوم برخورد با پیمانکارانی که از کودکان سوء استفاده می کنند

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تعدادی از پیمانکاران حوزه پسماند و زباله نسبت به دستورالعمل‌ها بی‌توجه هستند که باید با آنها برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کورش محمدی امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نهادهای عمومی باید در رعایت نکات بهداشتی الگو باشند، اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها و حتی واحدهای وابسته به شهرداری کلاس‌ها، جشن‌ها و برنامه‌های تجمعی خود را با ادعای رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌کنند درحالی که این موارد در بسیاری ازمواقع رعایت نمی‌شود.

وی افزود: ۲۵ درصد شهروندان اصفهانی همچنان از ماسک استفاده نمی‌کنند که امیدواریم آنها نیز به جمع استفاده‌کنندگان از ماسک بپیوندند.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تعدادی از پیمانکاران حوزه پسماند و زباله نسبت به دستورالعمل‌ها بی‌توجه هستند، تصریح کرد: به‌کارگیری کودکان به‌ویژه کودکان اتباع تا نیمه‌شب برای جمع‌آوری زباله خلاف عدالت اجتماعی است و باید با این رویه برخورد شود.

وی ادامه داد: از شهردار اصفهان می‌خواهم از هر پیمانکاری که در این زمینه تخلف داشته بدون پذیرفتن هیچ عذری برخورد کرده و با وی قطع همکاری شود زیرا این موضوع سوءاستفاده از کودکان است.

کد خبر 434516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.