ورکشاپ دو روزه عکاسی با جاوید نیک پور

خبرگزاری ایمنا در حاشیه برپایی نمایشگاه عکس «نگاه کن؛ با من بمان!» یک ورکشاپ عکاسی به صورت رایگان و طی دو روز برای علاقه مندان به عکاسی خبری برگزار می‌کند.

به گزارش ایمنا، در حاشیه برپایی نمایشگاه "نگاه کن؛ با من بمان! " یک ورکشاپ عکاسی با حضور جاوید نیک‌پور از عکاسان برجسته کشور برگزار خواهد شد.

این ورکشاپ دوم مردادماه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ و سوم مرداد از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۳ در محل نگارخانه سیتی سنتر برپا می‌شود.

علاقه‌مندان به این حوزه می‌توانند تا ۳۱ تیرماه برای شرکت در این کارگاه آموزشی ثبت نام کنند.

برای ورود به فرم ثبت نام این ورکشاپ اینجا کلیک کنید.

آنچه خواهید آموخت:

روز نخست:

* سوژه یابی و عکاسی خبری

* استیت منت نویسی (Statement)و کپشن نویسی برای عکس مستند

روز دوم:

* عکاسی ورزشی

نکته: این ورکشاپ به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حداقل تعداد هنرجو، رعایت فاصله اجتماعی و الزام به استفاده از ماسک برگزار می‌شود. بر این اساس پس از ثبت‌نام از طریق شماره پیامکی ایمنا به هر نفر کد صندلی اعطا می‌شود تا در هنگام حضور در کلاس بر روی صندلی مورد نظر مستقر شود. نشان دادن پیامک ایمنا و کد دریافتی در هنگام ورود به کارگاه الزامی است.

درباره جاوید نیک پور:

جاوید نیک‌پور (زاده ۱۳۵۴ در تهران) عکاس خبری، ورزشی و مستند ایرانی است. وی عکاسی را از سال ۱۳۷۸ شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ در بسیاری از مطبوعات و رسانه‌های خبری ایران و همچنین به عنوان عکاس کمیته ملی المپیک ایران مشغول به کار بوده است. نیک‌پور در سال ۱۳۹۳ موفق به دریافت گواهینامه هنری درجه یک (معادل مدرک دکتری) از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران شد. او در سال ۱۳۹۴ گروه عکس پودیوم را تأسیس کرد.

جاوید نیک‌پور در سال ۱۳۹۴ مقام اول و سوم جایزه عکس استانبول را کسب کرد و در سال ۱۳۹۵ در بین نفرات برگزیده جایزه عکس سال آمریکا قرار گرفت. و همچنین در سال ۱۳۹۸ موفق به کسب جایزه بزرگ و مقام اول جایزه عکس پاریس شد. نیک‌پور علاوه بر کسب جوایز بسیاری از جشنواره‌های داخلی از جمله جایزه عکس سال مطبوعاتی ایران، جشنواره تجسمی فجر و چندین جشنواره دیگر، داور بسیاری از این رویدادهای عکاسی نیز بوده است و برخی آثار وی همچنین در میان برترین آثار جشنواره جهانی ایپس (انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاس ورزشی جهان) قرار گرفته‌اند.

کد خبر 434182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.