فراخوان ‌ثبت‌نام در نخستین دوره‌ مدرسه‌ کارگاهی فیلم‌نامه‌

دانشگاه صداوسیما در حوزه‌ آموزش و پژوهش هنر و با بهره‌گیری از اساتید و زیرساخت‌های فنی و تولیدی مناسب، بر آن است تا نخستین دوره آموزشی مدرسه کارگاهی فیلم‌نامه را با حمایت سازمان هنری و رسانه‌ای اوج برای تربیت فیلم‌نامه‌نویسان خلاق، مستعد، پرتلاش و معتقد اجرا کند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما، این دوره به صورت کارگاهی و با حضور استادان راهنمای برجسته همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، احمدرضا درویش، بهروز افخمی، رضا میرکریمی، محمدمهدی عسگرپور، پرویز شیخ طادی، هادی مقدم‌دوست و محمدحسین مهدویان، برگزار خواهد شد.

در طول دوره، هر یک از هنرجویان، نگارش یک فیلم‌نامه را از مرحله‌ی ارائه ایده تا تبدیل به طرح، سیناپس و فیلم‌نامه به صورت عملی زیر نظر یکی از استادان راهنما، تجربه می‌کنند.

ثبت‌نام از روز چهارشنبه، یکم مرداد ۱۳۹۹ آغاز و تا روز پنج‌شنبه، سی‌ام مرداد ۱۳۹۹ ادامه دارد.

علاقمندان باید برای اطلاع از شرایط شرکت در فراخوان و ثبت‌نام در دوره به آدرس http://script.iribu.ac.ir مراجعه کنند. داوطلبان همچنین برای طرح سوالات خود می‌توانند با پست الکترونیک script@iribu.ac.ir مکاتبه کنند.

همچنین تعدادی از فیلم‌نامه‌های برتر به انتخاب سازمان هنری رسانه‌ای اوج، با کارگردانی یکی از کارگردان‌های مورد نظر این سازمان به مرحله تولید خواهند رسید.

کد خبر 434126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.