ماجرای کشف اسکلت انسان در پایه بتنی پل جناح چیست؟

چاقوکشی هاشم شمو روی پلیس‌های آبادان، مرگ نوجوانان در سیلاب، افتادن شاگرد به جان استاد، به هلاکت رسیدن قاچاقچی مسلح، مرگ مرد جوان در اثر انفجار کپسول اکسیژن، آزادی تبعه خارجی محکوم به اعدام، کشف اسکلت انسان در پایه بتنی پل جناح و سرنوشت دردناک پدربزرگ و نوه در سربیشه را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک سارق حرفه‌ای در آبادان که تحت تعقیب پلیس بود، دو مأمور پلیس این شهرستان را زخمی کرد. در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آبادان موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت که در این راستا مأموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری در بررسی‌های به عمل آمده و استفاده از منابع اطلاعاتی و مخبرین متوجه شدند که سرقت‌های منازل توسط شخصی سابقه‌دار و تحت تعقیب به نام هاشم معروف به شمو که لقبش به معنی (متکبر) است صورت می‌گیرد.

متهم که فردی معتاد است اغلب در مخفیگاهش در منطقه ذوالفقار ۱۵۶ است که در همین راستا مأموران کلانتری ۱۸ ذوالفقاری پس از هماهنگی با مقام قضائی به قصد دستگیری وارد مخفیگاه متهم می‌شوند و وی به محض دیدن مأموران با سلاح سرد چاقو با مأموران درگیر و دو مأمور را به صورت عمقی مورد اصابت چاقو قرار می‌دهد.

زمانی که شمو قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت مأموران با بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کرده و موفق به دستگیری متهم شدند و متهم در بازجویی‌های فنی به ده‌ها سرقت منزل اعتراف کرد.

مرگ نوجوانان اردبیلی در سیلاب

وقوع توفان‌های تندری تابستانه و سیلاب‌های موقت موجب جان باختن دو نوجوان و بروز خساراتی در مناطق مختلف استان اردبیل شد. مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: در منطقه‌ای مابین روستاهای چات‌قیه و تقی‌دیزج شهرستان اردبیل سه نوجوان هنگام بازی در کنار رودخانه گرفتار سیلاب شدند که در این حادثه دو نوجوان ۱۲ ساله جان خود را از دست دادند.

فرهاد عبدالعلی‌پور با اعلام اینکه نیروهای امدادی هلال احمر استان اردبیل در حال جستجوی اجساد این دو نوجوان هستند، افزود: فرد سوم گرفتار در سیلاب توسط اهالی حاضر در محل نجات یافته است.

نمره پایین شاگرد را به جان استاد انداخت

رئیس پلیس فتا استان فارس از دستگیری فردی که در شبکه اجتماعی اقدام به فحاشی و توهین به استاد خود کرده بود خبر داد و گفت: یکی از جرایم فضای مجازی توهین، افترا و نشر اکاذیب برای افراد حقیقی و حقوقی است و متهمین فضای مجازی به گمان اینکه هیچگاه شناسایی نمی‌شوند، اقدام به ارتکاب جرم در این فضا می‌کنند.

حشمت سلیمانی گفت: با شکایت استاد دانشگاهی مبنی بر توهین و فحاشی اینترنتی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم پس از شناسایی به این پلیس احضار و در مواجهه با قرائن و شواهد به جرم خود اعتراف کرد، اظهار کرد: متهم هدف از این کار را انتقام گرفتن از استاد به دلیل نمره پایینی که در امتحانات به وی داده بود، عنوان کرد.

درگیری مسلحانه قاچاقچی با مأموران پلیس

یک قاچاقچی مسلح با ۲۸۰ کیلوگرم تریاک در میناب شناسایی شد و به هلاکت رسید و فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این زمینه گفت: ۲۸۰ کیلو تریاک کشف شد و یک قاچاقچی مسلح در شهرستان میناب به هلاکت رسید.

غلامرضا جعفری افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و به منظور تضعیف توان فعالیت مجرمانه قاچاقچیان حین گشت‌زنی در یکی از محورهای فرعی شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز طولانی عرصه را بر خود تنگ دیده و به صورت مسلحانه با مأموران درگیر که در اقدام متقابل پلیس، شرور مسلح به هلاکت رسید.

مرگ مرد جوان در اثر انفجار کپسول اکسیژن

انفجار کپسول اکسیژن جان کارگر کارخانه‌ای را در ساری گرفت، مدیر روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه گفت: در تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس مازندران حادثه انفجار کپسول اکسیژن در کارخانه شن و ماسه در مسیر جاده تاکام به کیاسر گزارش شد و بر اساس این گزارش تیم پایگاه اورژانس تاکام به سمت محل حادثه اعزام شد.

اشکپور افزود: مأموران اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه پی بردند که مردی حدود ۴۷ ساله در اثر انفجار کپسول اکسیژن دچار حادثه شد و فاقد علائم حیاتی است و در این حادثه علاوه بر اورژانس عوامل آتش نشانی ساری نیز حضور داشتند.

آزادی تبعه خارجی محکوم به اعدام در هرمزگان

مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: مددجوی تبعه کشورهای همسایه محکوم به قصاص نفس پس از گذشت ۲۳ سال حبس با تلاش شورای حل اختلاف بندرعباس از زندان آزاد شد.

مصطفی کیشانی اظهار کرد: یک زندانی تبعه یکی از کشورهای همسایه که در سال ۷۶ مرتکب قتل یک هموطن دیگر خود شده بود پس از دستگیری و محاکمه به قصاص نفس محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شناسایی نشدن اولیای دم مقتول، با پیگیری شورای حل اختلاف زندان و واحد مددکاری، در راستای اعمال ماده ۳۵۶ قانون مجازات اسلامی و با موافقت دادستان عمومی و انقلاب کیش پس از انجام تشریفات قانونی این زندانی آزاد شد.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر شورای حل اختلاف و واحدهای مددکاری در زندان‌ها به منظور ایجاد تغییر در شرایط زندگی انسان‌ها و رایزنی به منظور رفع مشکلات زندانیان، خاطرنشان کرد: این رویه به طور مستمر در دستگاه قضائی ادامه دارد.

کشف اسکلت انسان در پایه بتنی پل جناح در تهران

کشف اسکلت انسان در پایه بتنی پل جناح سناریوی مرموزی را پیش روی مأموران پلیس تهران قرار داد و تیم‌های پلیسی و مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران و تیم تشخیص هویت به دستور بازپرس پرونده برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

تیم جنایی در بررسی‌های ابتدایی با اسکلت انسان که هویت و زن یا مرد بودن آن مشخص نبود در پایه‌های بتن پل جناح روبرو شدند و اسکلت انسان در پایه بتنی پل جناح برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در خصوص این پرونده جنایی در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

سرنوشت دردناک پدربزرگ و نوه در سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن دو نفر در سد روستای حاجی آباد شهرستان سربیشه، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

احمد رضا کارگر افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، مردی ۷۵ ساله که به همراه نوه ۱۳ ساله‌اش برای تفریح به محل سد حاجی آباد رفته بودند، غرق شده‌اند.

وی با بیان اینکه اجساد متوفیان به پزشک قانونی منتقل شده است، ادامه داد: به والدین هشدار می‌دهیم، هنگام تفریح در کنار رودخانه‌ها، سدها و استخرها مواظب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

کد خبر 433762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.