هالیوود دوباره تعطیل شد

سینماها و مراکز هنری فعال در فضاهای بسته ایالت کالیفرنیا به عنوان بزرگترین بازار سینمایی آمریکا به دلیل افزایش موارد ابتلاء به ویروس کرونا دوباره تعطیل شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، همزمان با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات مختلف آمریکا، گوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا اعلام کرد دستور تعطیلی دوباره سینماها و مراکز فرهنگی و هنری فعال در فضاهای بسته صادر شده است.

بخش بزرگی از سینماهای ایالت کالیفرنیا (۵۱۸ سالن) قصد داشتند تا در اواخر ماه جاری میلادی و همزمان با اکران فیلم "تنت" بازگشایی کنند و تنها چیزی در حدود ۲۸ مرکز سینمایی در کالیفرنیا مشغول به کار بودند. به همین دلیل هالیوود از این تصمیم غافل‌گیر نشد، اما امیدهای آن برای بازیابی سرمایه از دست رفته به ناامیدی تبدیل شد.

بر اساس این فرمان جدید تمام فعالیت‌های واقع در فضاهای بسته از جمله رستوران‌ها، باغ وحش‌ها، موزه‌ها و سینماها تعطیل خواهند شد. نزدیک به ۲۰ منطقه ایالت کالیفرنیا از جمله لس‌آنجلس شامل این فرمان جدید می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

لس‌آنجلس بزرگترین بازار سینمایی در آمریکا است و شامل منطقه معروف هالیوود نیز می‌شود که پایگاه بسیاری از کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی و سالن‌های نمایش قدیمی از جمله محل برگزاری مراسم اسکار در آن واقع شده است.

نیوسام در نشست خبری گفته: "این ویروس جایی نخواهد رفت و گرما هوا بر آن تأثیری نخواهد داشت. باید تا زمان درمان و واکسن مؤثر موارد بهداشتی را رعایت کنیم"

شهردار لس‌آنجلس نیز از تصمیم اخیر فرماندار حمایت کرده و گفته: "تصمیم فرماندار درست بود و از او تشکر می‌کنیم. از اجرای تمام و کمال این فرمان در تمام مناطق خود مطمئن خواهیم شد. "

از ۱۲ جولای (دو روز پیش) تعداد هشت هزار و ۳۵۸ مورد ابتلاء جدید به ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا گزارش شده است.

کالیفرنیا اخیراً فعالیت‌های اقتصادی را از سر گرفته و مردم این ایالت اجازه پیدا کرده بودند تا به رستوران، کافه، باشگاه ورزشی، کلیسا و آرایشگاه بروند.

منبع: هالیوود ریپورتر

کد خبر 433690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.