تولیدات هالیوود از سر گرفته می‌شود

فرمانداری کالیفرنیا چگونگی آغاز دوباره فعالیت‌های هالیوود را پس از ماه‌ها تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، گاوین نیوسوم فرماندار کالیفرنیا روز جمعه دستورالعمل‌های ساخت فیلم و سریال برای از سرگیری فعالیت هالیوود پس از ماه‌ها تعطیلی را اعلام کرد.

همچنین گروه بهداشت عمومی کالیفرنیا اعلام کرده است: "احتمال دارد فعالیت‌ها در حوزه ساخت و تولید موسیقی، فیلم و محصولات تلویزیونی در کالیفرنیا که منزلگاه هالیوود است، ادامه یابد؛ اما این اتفاق زودتر از ۱۲ ژوئن رخ نخواهد داد".

بر اساس دستورالعمل‌های اعلام شده، تمام اعضا گروه و عوامل پشت صحنه باید از پروتکل‌های بهداشتی توافق شده بین کارمند و کارفرما تبعیت کنند. این پروتکل‌ها باید به تأیید مأموران بهداشتی برسد. همچنین افرادی که در دفاتر کار می‌کنند باید قانون "فضای کاری" منتشر شده توسط وزارت بهداشت را رعایت و از آن پیروی کنند.

پیش از این فرماندار کالیفرنیا در جلسه با سردمداران صنعت سرگرمی این ایالت اعلام کرده بود که دستورالعمل‌ها برای از سرگیری تولید محصولات تلویزیونی و سینمایی به زودی اعلام خواهد شد. اما انتشار این دستورالعمل به دلیل تظاهرات ضد نژادپرستانه در آمریکا به تعویق افتاد.

در اوایل هفته گذشته برخی فعالان هالیوود در نامه‌ای ۲۲ صفحه‌ای به نیوسوم پروتکل‌های پیشنهادی خود برای آغاز تولید را ارائه کردند. پیش از دستورالعمل‌های فرمانداری نیز ائتلاف‌هایی برای از سرگیری پروژه‌ها در هالیوود در حال شکل‌گیری بود.

با توجه به تمهیدات فرمانداری کالیفرنیا باید منتظر آغاز فعالیت‌های هالیوود در هفته‌های آتی بود تا دنیای سرگرمی و سینما برای سال ۲۰۲۱ آثاری جهت اکران داشته باشد.

کد خبر 427391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.