آغاز فعالیت‌های فیلمسازی در لس‌ آنجلس

ایالت لس آنجلس از فردا (جمعه ۱۲ ژوئن) به گروه‌های فیلمساز اجازه می‌دهد که فعالیت خود را از سر بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از ورایتی، مسئولان شهر لس‌آنجلس در کالیفرنیا قصد دارند که از روز جمعه و بلافاصله پس از اعلام دستورالعمل‌های بهداشتی اجازه فعالیت به گروه‌های فیلمسازی را صادر کنند. بدین ترتیب تولید آثار سینمایی و تلویزیونی در این ایالت از سر گرفته می شود.

اقدام این شهر در راستای تصمیمات اداره بهداشت عمومی کالیفرنیا گرفته شد. این اداره در هفته گذشته اعلام کرد که با تأیید مدیران محلی، فعالیت‌های فیلمسازی می‌تواند از سر گرفته شود. اما حتی با وجود اجازه فعالیت از سوی اداره بهداشت، انتظار نمی‌رود که تولید آثار سینمایی و تلویزیونی در لس‌آنجلس و هالیوود به این زودی‌ها از سر گرفته شود.

در روز سینماها، سالن‌های ورزشی، موزه‌ها، باغ‌وحش‌ها، استخرها، اردوگاه‌های روزانه و میادین ورزشی لس‌آنجلس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

با این حال برای از سرگیری تولیدات در صنعت سرگرمی، تولیدکنندگان نیز باید موافقت خود را اعلام کنند. هفته گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی برای صحنه‌های فیلمبرداری و استودیوها منتشر شد و به تأیید تشکل‌های تولیدکنندگان در صنعت سرگرمی نیز رسید.

ایالت کالیفرنیا و شهر لس‌آنجلس که خاستگاه اصلی هالیوود است، در واقع قطب تولیدات سینمایی و تلویزیون در جهان محسوب می‌شود. این مرکز بزرگ چند ماهی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و تولیدی نداشته است. اکنون و با از سرگیری تولیدات باید دید که روند کار به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا هالیوود تحت نظارت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌تواند بار دیگر سرپا شود؟

کد خبر 428186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.