جوکار: رهبری بر تعامل با دستگاه های دیگر تاکید کردند

رئیس کمیسیون شورای ها و امور داخلی کشور گفت: رهبر انقلاب ضمن تاکید بر حفظ ابزار نظرات نمایندگان، به تعامل با دستگاه‌های دیگر تاکید کرده و فرمودند که نباید به کسی توهین کرد.

محمد صالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد اظهارات روز گذشته مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس اظهار کرد: مقام‌معظم رهبری مجلس یازدهم را انقلابی‌ترین مجلس در ادوار مجالس شورای اسلامی دانستند و این موضوع یک پشتوانه قوی برای این مجلس است که شروع کار خود را با توصیفات ایشان آغاز می‌کند.

وی افزود: رهبر انقلاب روز گذشته در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مباحث اقتصادی، مسکن، بیکاری اولویت‌های مجلس را مطرح کردند و درخواست داشتند که نمایندگان با نیتی خالص در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: همچنین مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت مرکز پژوهش‌ها تاکید کردند و فرمودند که انجام هرگونه فعالیت نمایندگان حاصل کار مطالعاتی و پژوهشی باشد.

جوکار ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همچنین بر اهمیت مرکز نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حفظ سلامت مجلس و نمایندگان است تاکید کردند. به همین جهت مرکز نظارت بر رفتار نمایندگان باید به صورت جدی تشکیل و کار خود را ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: نکاتی که مقام معظم رهبری در جلسه دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح فرمودند مسائل اساسی و کلیدی بود. ایشان ضمن تاکید بر حفظ ابزار نظرات نمایندگان، به تعامل با دستگاه‌های دیگر تاکید کرده و فرمودند که نباید به کسی توهین کرد.

کد خبر 433447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.