تجمیع ۱۷ گورستان محلی در خمینی‌شهر

شهردار خمینی شهر گفت: آرامستان باغ فردوس به دلیل قرار داشتن در شمال شهر و فاصله از مرکز شهر مکان مناسبی است تا ۱۷ گورستان محلی شهر، به این محل منتقل شود.

علی اصغر حاج حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در خمینی‌شهر، بنا بر مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان، مقرر شد مشکل تأمین آب و برق آرامستان باغ فردوس در شمال شهر در مدت یک هفته رفع شود به همین دلیل دو کیلومتر لوله‌گذاری در این محل انجام شد و غسالخانه آن به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: آرامستان باغ فردوس به دلیل قرار داشتن در شمال شهر و فاصله از مرکز شهر مکان مناسبی است تا ۱۷ گورستان محلی شهر، به این محل منتقل شود.

شهردار خمینی‌شهر با اشاره به جمع‌آوری روزانه ۲۵۰ تن زباله از این شهر، عنوان کرد: شهروندان برای حفظ سلامت پاکبانان از رها کردن ماسک و دستکش در معابر عمومی و خیابان‌های شهر خودداری کنند.

حاج‌حیدری تاکید کرد: مقابله با شیوه ویروس کرونا مستلزم همکاری شهروندان با مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها است؛ رعایت اصول اولیه بهداشت فردی و فراگیری راه‌های مقابله با انتقال ویروس کرونا، نقش زیادی در قطع زنجیره انتقال و کاهش آمار مبتلایان به این بیماری دارد.

کد خبر 433309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.