صالحی: هدف طرح سوال از رئیس جمهور استیضاح نیست

نماینده فریدن و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سوال از رئیس جمهور را من نیز امضا کردم، اما این طرح به معنای استیضاح رئیس جمهور نبوده و هدف این است که با سوالات خود از روحانی، راهکارهای مناسبی جهت حل مشکلات پیدا کنیم.

حسین محمد صالحی دارانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برخوردهای صورت گرفته با وزیر امور خارجه در مجلس، اظهار کرد: محمد جواد ظریف با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گزارش بسیار خوبی را از روند فعالیت وزارت امور خارجه مطرح کرد، اما متأسفانه برخی نمایندگان شروع به جنجال کردند.

وی افزود: نباید نمایندگانی که از اوضاع اقتصادی ناراضی هستند همه مشکلات را به یک نفر دیگر ربط دهند؛ زیرا وزیر امور خارجه در صحن مجلس مباحث متفاوتی را در زمینه سیاست خارجی مطرح کرد، اما برخی نمایندگان با ایجاد سروصدا قصد داشتند به مسائل فعلی مملکت اعتراض کنند و تمامی مشکلات فعلی کشور را به برجام ربط دهند.

نماینده فریدن و فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به عقیده من رفتار برخی نمایندگان در مجلس ناشایست بود؛ زیرا این رفتارها به جز تشدید وضعیت کشور هیچ سودی برای مردم نداشته و تنها مشکلات را مضاعف خواهد کرد. در صورتی که کشور هم اکنون در یک وضعیت سخت اقتصادی قرار گرفته و نمایندگان باید سعی کنند با همکاری و برنامه‌ریزی دقیق مشکلات را پیش ببرند. اینکه برخی نمایندگان فقط غر بزنند و از اوضاع کشور بنالند، مشکلی را حل نخواهد کرد.

صالحی با اشاره به طرح سوال از رئیس جمهور گفت: طرح سوال از رئیس جمهور را من نیز امضا کردم، اما این طرح به معنای استیضاح رئیس جمهور نبوده و هدف این است که با سوالات خود از روحانی، راهکارهای مناسبی جهت حل مشکلات پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: متأسفانه برخی نمایندگان به دنبال موج سواری هستند و تنها نگاه جناحی به مسائل کشور دارند درست است که اکثریت مجلس اصولگرا هستند، اما قسم خوردند که تنها مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند. هرگونه تقابل با دولت مشکلی را حل نخواهد کرد.

کد خبر 432816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.