مورینیو: دعوای لوریس و سون زیبا بود!

سرمربی تاتنهام در اظهارنظری جالب توجه به تمجید از دعوای لفظی پیش آمده میان بازیکنانش پرداخته و آن را نشانه‌ای از احساس مسئولیت پذیری می‌داند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام، در جریان مصاحبه خود پس از بازی تاتنهام و اورتون گفت که نه تنها از درگیری لفظی پیش آمده میان بازیکنان تیمش در میانه بازی ناراحت نبوده، بلکه آن را نشانه‌ای برای تعهد و احساس مسئولیت بازیکنان می‌داند. اگرچه در نیمه اول یاران تاتنهام با یک گل پیش بودند، اما هوگو لوریس و سون پس از اتمام این نیمه با هم دچار درگیری شدند که با میانجیگری هری وینکس و جیووانی لوسلسو، قائله ختم به خیر شد.

هوگو لوریس پس از پایان مسابقه اعتراف کرد که درگیری پیش آمده به خاطر پاس کم از سوی بازیکنان بوده و همین مسئله باعث ناراحتی او شده است.

مورینیو نیز در صحبت‌های خود پس از بازی گفت: فکر می‌کنم مسائل پیش آمده میان بازیکنان سرچشمه از ضعف عملکردی ما در بازی‌های اخیر دارد.

مورینیو در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره نظر سرمربی پرتغالی راجع به درگیری پیش آمده گفت: زیبا بود! این درگیری در واقع نتیجه دیدارهای گذشته ماست چون عملکرد چندان جالبی ارائه نکردیم. اگر قرار باشد در این میان کسی مقصر باشد، قطعاً من هستم. من فکر می‌کنم که پیش آمدن درگیری‌هایی مانند اتفاقی که افتاد، کاملاً ضروری است.

سرمربی تاتنهام افزود: من از همه بازیکنان خواسته ام که از سایرین بیشتر انتظار داشته باشند. مسئله این است که باید روحیه تیمی تقویت شود و هر کسی روی بازیکنان دیگر فشار بگذارد تا همه اعضای تیم تا آنجا که می‌توانند تلاش کنند. در واقع این مسئله به نوعی مطالبه گری است.

وی راجع به درگیری میان سون و لوریس در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من در میان دو نیمه هم به بازیکنان گفتم که به وجود آمدن چنین بحثی کاملاً من را خوشحال کرد. من متوجه شدم که برای تیم اهمیت قائلید و مسئولیت پذیر هستید. این نشانه تعهد شماست که از سایرین بخواهید تا جایی که می‌توانند تلاش کنند. لوریس به عنوان کاپیتان تیم اعتقاد داشته سون با وجود اینکه بازیکن بسیار پر تلاشی است، اما در مسابقه به اندازه کافی تلاش نمی‌کند و باید انرژی بیشتری بگذارد. تاتنهام در نهایت با نتیجه یک-صفر مقابل اورتون به پیروزی رسید تا به فاصله چهار هفته مانده از پایان رقابت‌ها در جایگاه دهم جدول لیگ برتر انگلستان قرار بگیرد.

کد خبر 432525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.