بهره‌برداری از بلوار امام رضا(ع) تاپایان تیرماه

شهردار گلپایگان گفت: پروژه احداث میدان و انتهای مسیر بلوار امام رضا(ع) تا پایان تیرماه تکمیل و به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش ایمنا، پیمان شکرزاده امروز (دوشنبه) در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه‌های شهرداری از جمله بلوار امام رضا (ع)، حمام بهشت و حمام آحسین اظهار کرد: اصلی‌ترین هدف شهرداری‌ها خدمت و فراهم کردن آسایش و رفاه عموم شهروندان است که با تسریع در اجرای پروژه‌های نیمه تمام، در شش ماهه نخست امسال بخشی از این پروژه‌ها افتتاح خواهد شد.

وی گفت: بلوار امام رضا (ع) با هدف کاهش تسهیل در تردد وسایل نقلیه و بهبود شاخص‌های ترافیکی در راستای خدمت مضاعف به شهروندان گلپایگان در حال انجام است که اکنون با پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه احداث میدان و انتهای مسیر بلوار امام رضا (ع) تا پایان تیرماه تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

شهردار گلپایگان در رابطه با پروژه‌های مرمت حمام آحسین و حمام بهشت گفت: پروژه حمام آحسین با ۹۰ درصد پیشرفت و حمام بهشت با ۹۵ درصد پیشرفت، به منظور تبدیل به موزه، رستوران و بازارچه هنرهای دستی طراحی شده است و تلاش شهرداری این است که با تأمین اعتبار باقیمانده پروژه، در نیمه نخست امسال به بهره برداری برسند.

شکرزاده خاطرنشان کرد: خدمتگزاری و ایجاد رضایتمندی شهروندان سرلوحه کار شهرداری گلپایگان است و ما تمام توان خود را برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای شهر به کار گرفته‌ایم.

کد خبر 432363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.