ارزیابی بازگشایی سینماها در پرتو تیره رنگ کرونا

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان گفت: هرچند در روزهای اولیه شاهد استقبال چندان مطلوب از سوی مردم نبودیم اما در آخر هفته فروش خوب بود و در سانس‌های بعدازظهر ۵۰ درصد ظرفیت سینما تکمیل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در تب و تاب سخت کرونا که درست مثل بختک بر زندگی مردم غالب شده همراه با آغاز به کار تدریجی مشاغل و سازمان‌ها دو هفته‌ای است پرده سینماها برای حضور مردم و اکران فیلم‌هاکنار رفته است و شاهد بازگشایی سینماها همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم.

مدیر پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان درباره وضعیت روزهای اولیه بازگشایی این سینما گفت: هرچند در روزهای اولیه شاهد استقبال چندان مطلوب از سوی مردم نبودیم اما در آخر هفته فروش خوب بود و در سانس‌های بعدازظهر ۵۰ درصد ظرفیت سینما تکمیل شد. در روزهای دیگر نیز با توجه به شرایط فعلی جامعه تقریباً می‌توان گفت استقبال بد نبوده است.

محمد پناهی نژاد افزود: هم اکنون فیلم شنای پروانه با بیشترین فروش، ۶۰ تا ۷۰ درصد گیشه را به خود اختصاص داده و پس از آن فیلم خوب بد جلف ۲ ،۲۰ درصد فروش داشته است و مابقی فیلم‌ها از درصدهای کمتری برخوردارند.

وی ادامه داد: میزان فروش بلیط در روزهای اخیر نسبت به روزهای اول در حال تغییر است و استقبال در هفته آینده بیشتر هم خواهد شد، اما هم اکنون ظرفیت نسبت به روزهای عادی پیش از کرونا تفاوت چندانی ندارد.

پناهی نژاد در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار کرد: با در نظر گرفتن حساسیت مردم تمامی پروتکل‌های بهداشتی از جمله؛ استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت سالن‌ها، افزایش زمان بین سانس‌ها جهت نظافت سالن‌ها و ضدعفونی کردن تمامی صندلی‌ها و فضای عمومی و رعایت پروتکل‌های فردی توسط پرسنل سینماها با توجه به آموزش‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوبی رعایت می‌شود.

کد خبر 432049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.