امام رضا(ع) منادی گفت‌وگو است

رئیس شورای شهر مشهد گفت: شایسته نیست پیرو و مرید امام گفت‌وگو باشیم و از گفت‌وگو و گفتمان به عنوان یکی از آموزه‌های مهم آن حضرت به پیروانش دوری کنیم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "میلاد امام مهربانی‌ها فرارسیده و مشهد، شهر امام رضا (ع) غرق در نور و سرور رضوی است. امامی که متصف به صفت رئوف است و مشهدی‌ها و غیر مشهدی‌ها قرن‌هاست که این رأفت الهی را از صاحب این شهر دیده و شنیده‌اند.

امامی که منادی گفتگوست و هزار و اندی سال قبل در مباحثه و مناظره با اندیشمندان و صاحبنظران ادیان مختلف، دست بالای اسلام را در ارائه سبکی اندیشمندانه برای زندگی به بشریت نشان داد. امروز تشنه همان گفتمان عارفانه و معرفت‌بخش و پر از معنای رضوی هستیم تا درد کنونی بشر که همان نشنیدن و نفهمیدن است را درمان کنیم.

شایسته نیست پیرو و مرید امام گفت‌وگو باشیم و از گفت‌وگو و گفتمان به عنوان یکی از آموزه‌های مهم آن حضرت به پیروانش دوری کنیم.

امسال جشن‌های دهه کرامت متفاوت‌تر از همیشه با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و شاید همین موضوع، بهانه خوبی باشد تا امسال در کنار توجه و تأملی به عمق اندیشه‌ها و معارف زرین امام خوبی‌ها داشته باشیم."

کد خبر 431776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.