پخش برنامه تلویزیونی "پایتخت دل‌ها" ویژه ولادت امام رضا (ع)

برنامه "پایتخت دل‌ها" ویژه میلاد امام رضا (ع) از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، ۱۱، ۱۲ و ۱۳ تیر از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در قالب یک برنامه تلویزیونی اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برنامه "پایتخت دل‌ها" ویژه میلاد امام رضا (ع) توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری شبکه اصفهان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و استودیوی شبکه امام رضا (ع) برنامه ریزی شده است.

مرتضی رشیدی اظهار کرد: این برنامه ۱۱، ۱۲ و ۱۳ تیرماه به مدت سه شب از ساعت ۲۱ تا ۲۳ در قالب یک برنامه تلویزیونی اجرا خواهد شد.

وی افزود: اساتیدی همچون جزی زاده، فیض اللهی و سلیمانی که آثار هنریشان در حرم امام رضا (ع) وجود دارد با حضور در استودیو امام رضا (ع) به نمایندگی از هنرمندان در خصوص هنر شهر اصفهان و ارادت هنرمندان این شهر به امام رضا (ع) سخن می‌گویند.

وی ادامه داد: حضور شاعرانی همچون استاد ناصحی، ملکیان و اسماعیل زاده به نمایندگی از اهالی شعر و ادب و بیان اشعارشان در وصف اهل بیت و امام رضا (ع) و سخنرانی حجت الاسلام گرجی به عنوان کارشناس مذهبی از اصفهان با موضوع بیان ویژگی‌های امام رضا (ع) در استودیو حرم رضوی از دیگر بخش‌های "پایتخت دل‌ها" است.

رشیدی خاطرنشان کرد: هنرمندان با توجه به شیوع کرونا ویروس بدون حضور مردم، در تکمیل برنامه مشهد بخش دیگر این برنامه را به اجرای آیتم‌های ویژه دهه کرامت در میدان نقش جهان اصفهان می‌پردازند که علاقه مندان می‌توانند از طریق شبکه اجتماعی

سازمان(isfahanfarhang)، شبکه تلویزیونی اصفهان و شبکه امام رضا (ع) برنامه را تماشا کنند.

کد خبر 431480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.