سینماهای آمریکا بازگشایی را به تعویق انداختند

گروه سینماهای AMC اعلام کرد که در پی به تاخیر افتادن اکران دو فیلم تنت و مولان،‌ فعلا بازگشایی نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، شرکت ای‌ام‌سی که بزرگترین سینمادار آمریکا است پیش تر اعلام کرده که در ماه جولای سالن‌های خود را بازگشایی خواهد کرد. اما مدیران این شرکت در روز گذشته اعلام کردند که به دلیل افزایش دوباره مبتلایان به کرونا فعلاً قصد بازگشایی ندارند.

البته به نظر می‌رسد این تصمیم به دلیل عقب افتان چندباره اکران فیلم "تنت" (انگاشته) و "مولان" باشد. دو فیلمی که سینماداران برای جبران خسارات ناشی از نزدیک به چهار ماه تعطیلی امید زیادی به فروش آن دارند. در ابتدا قرار بود تنت به کارگردانی نولان در ابتدای ماه جولای اکران شود، اما اکران آن به اواخر ماه جولای و حالا هم به ماه آگوست موکول شده است.

این در حالی است که از هفته گذشته مشخص بود که سینماهای آمریکا قادر نیستند در ماه جولای بازگشایی کنند و حالا به نظر می‌رسد باید منتظر بازگشایی سینماها در ماه آگوست بود. AMC بزرگترین سینمادار آمریکاست که ۴۵۰ سالن در نقاط مختلف مختلف ایالات متحده دارد.

این شرکت قصد دارد درهای هر۴۵۰ سالن خود را در ابتدای ماه آگوست روی مخاطبان باز کند. AMC علاوه بر آمریکا در کشورهای دیگر نیز سالن‌های سینما دارد و در ۱۵ کشور از جمله کشورهای اروپایی و خاورمیانه سالن‌های خود بازگشایی کرده است.

کد خبر 431279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.