تنها در ۳ دقیقه خنک شوید

اخیرا محققان نوعی دستبند هوشمند به نام "امبر ویو" تولید کرده‌اند که می‌تواند گرما و سرمای بدن کاربران را تنظیم کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دستبند هوشمند "امبر ویو" یکی از برترین محصولات دنیای فناوری است که به عنوان یک گجت کوچک و کاربردی عمل می‌کند. این گجت پوشیدنی به کاربران در گرم کردن یا خنک کردن بدن کمک می‌کند؛ استفاده از این دستبند بسیار راحت بوده و فقط کافی است کاربران دکمه روی آن را فشار دهند.

این دستبند هوشمند در گرمای تابستان مانند یک کولر کوچک و در سرمای زمستان مانند یک بخاری عمل می‌کند. کاربران می‌توانند درجه حرارت دستبند را بر اساس علاقه و میل شخصی خود تنظیم کنند. استفاده از این محصول بسیار ساده است؛ یک نوار LED به کاربران امکان می‌دهد تا یک حالت بین نور آبی یا نور قرمز را انتخاب کنند. نور آبی برای خنک کردن و نور قرمز برای گرم کردن کاربران تعبیه شده است.

این دستبند می‌تواند در طول سه دقیقه، دمای بدن را کاهش دهد و در مدت زمان پنج دقیقه، دما را افزایش دهد. زمانی که یک تکه یخ یا یک فنجان قهوه داغ نزدیک محل تجمع گیرنده‌های عصبی از جمله قسمت داخلی مچ دست قرار بگیرد، این دستبند به سرعت دمای بدن را تغییر می‌دهد. این گجت با هماهنگ شدن با سیستم طبیعی بدن قادر است گیرنده‌های حرارتی بدن را تحریک کند و باعث افزایش یا کاهش دمای بدن شود.

دستبند هوشمند قادر است تا پنج درجه فارنهایت دمای بدن را تغییر دهد؛ قیمت این گجت پوشیدنی ۲۵۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 431247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.