۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
تهیه نقشه GIS مهدیشهر

شهردار مهدیشهر از تهیه نقشه‌های GIS مهدیشهر خبرداد و گفت: این نقشه‌ها که شامل ۸۰ لایه است تا پایان شهریور ماه سال جاری تهیه ودراختیار دستگاه‌ها وسازمان‌های مربوطه قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایمنا، سید جعفر حسینی، با بیان اینکه دیگر در حوزه مالی شهرداری مهدیشهر فعالیت‌ها سنتی نخواهیم داشت اظهار کرد: تمامی فعالیت‌های شهروندان به‌صورت الکترونیکی ثبت می‌شود.

وی تصریح کرد: کلیه فرآیند صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرداری مهدیشهر به‌صورت صد درصد الکترونیکی و غیرحضوری صورت می‌گیرد و از زمان درخواست تا پایان صدور پروانه ساختمانی کلیه مراحل وضعیت پرونده شهروندان به‌صورت پیامک به آنها اطلاع رسانی خواهد شد.

شهردار مهدیشهر بودجه با بیان اینکه مصوب شهرداری این شهر در سال ۹۹ بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد :۱۲ پروژه خاص و مهم علاوه بر پروژه‌های عام این شهرداری در دستور کار قرارگرفته است و عملیات اجرایی بخشی از این پروژه‌ها در روزهای گذشته شروع شده است.

حسینی مهمترین پروژه‌های این شهرداری در سال جاری را احداث پلکان و فضای سبز مسیر میدان امام خمینی (ره) به حسینیه المهدی، تکمیل پارک مهرگان، احداث آرامستان جدید، تکمیل طرح گردشگری دشت مرکزی زیارت به سمت بلوار ۲۲ بهمن، احداث پارک بانوان، تکمیل واحدهای تجاری پارک کوهستان، تکمیل طرح‌های آبشار مهدیشهر و همچنین پارک زیارت برشمرد و خاطرشان کرد: تعدادی از این پروژه‌ها در هفته دولت و تعدادی هم در دهه فجر سال جاری افتتاح و مابقی طرح‌ها تا پایان فعالیت شورای پنجم شهر مهدیشهر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 430904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.