پروژه کنارگذر مهرشهر در ۴ فاز بهره‌برداری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: جهت تسریع در اجرا و بهره‌برداری پروژه با توجه به معارضین ملکی و انحراف ترافیک، اجرای مسیر بزرگراه در چهار فاز اصلی برنامه ریزی شد.

به گزارش خبرنگار خبرنگار ایمنا، اکبر سلیم نژاد ظهر امروز (سه‌شنبه) در چهل و سومین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر کرج که در محل کارگاه پروژه کنارگذر مهرشهر با موضوع بررسی پیشرفت فیزیکی و موانع اجرایی پروژه برگزار شد، اظهار کرد: پروژه فوق با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی و رفع معارضین ملکی تا پایان سال جاری بهره برداری می‌شود.

وی افتتاح پروژه‌های شهرداری را نفسی تازه در شهر توصیف و تصریح کرد: باید مشکلات پیش پای پروژه‌ها برداشته شود تا در زمان مشخص بهره‌برداری برسد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: گزارش به موقع و دقیق مسائل مربوط به پروژه در برطرف شدن مشکلات آن تأثیر به سزایی داشته و باید نسبت به این مهم دقت نظر کافی داشت.

وی به پروژه کنارگذر مهرشهر اشاره و اضافه کرد: جهت اجرای پروژه باید اراضی واقع در ضلع شرقی پروژه تملک و در خصوص ترافیک خیابان گلستان راهکار مناسب اتخاذ شود.

سلیم‌نژاد خاطرنشان کرد: پروژه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) در منطقه ۴ شهرداری کرج در امتداد خیابان گلستان (کمربندی شرقی مهرشهر کرج) حدفاصل راه آهن تهران - تبریز تا تقاطع مسیح پاکدل قرار دارد.

وی به فازبندی پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: جهت تسریع در اجرا و بهره‌برداری پروژه با توجه به معارضین ملکی و انحراف ترافیک، اجرای مسیر بزرگراه در چهار فاز اصلی برنامه‌ریزی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: تحویل فاز یک و دو پروژه در یک مرحله جهت بهره برداری تا خیابان دانش و تحویل فاز سوم و چهارم پروژه هر کدام به صورت جداگانه برای افتتاح در نظر گرفته شده است.

کد خبر 430553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.