رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامرضا قاسمیان» را به عنوان رییس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان را به ریاست کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس منصوب کرد و خطاب به وی اظهار کرد: نظر به تعهد دینی و انقلابی و سوابق پژوهشی، قرآنی و حوزوی، جنابعالی را به عنوان "رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد" مجلس شورای اسلامی منصوب می‌کنم.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با تاکید بر رویکردهای تحول کارآمد سازی، هوشمندسازی و مردمی‌سازی و با بهره‌گیری از دانش‌ها و فناوری‌های جدید نسبت به گردآوری، سازماندهی، پژوهش و اشاعه آثار حقوقی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی با تاکید بر اسلام‌شناسی و ایران‌شناسی، حفظ و نگهداری میراث ملی و ارائه خدمات به نمایندگان مجلس و سایر مراکز، برنامه‌ریزی و اقدام کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسالت می‌کنم.

قاسمیان دانش‌آموخته دانشگاه صنعتی شریف بوده و پیش از این معاون پیشین پژوهش حوزه‌های علمیه استان تهران، استاد دروس عالی حوزه و دوره‌های دکتری دانشگاه و پژوهشگر در حوزه‌های قرآنی، فقهی، اصولی بوده است.

وی همچنین مؤسس طرح حوزوی و تحولی «مدارس علمیه مشکات» نیز بوده و سابقه بیش از ۳۰ سال کار جهادی در عرصه محرومیت‌زدایی و تأسیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) را در کارنامه خود دارد.

کد خبر 430342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۷
    1 0
    ضمن گرامیداشت این حضور خجسته خداوند را شاکرم بابت روزهای روشن‌تر از آفتاب روز. به امید آنکه با حسن تدبیر ایشان و تلاش تمامی کارکنان این مجموعه، به درجات بالای موفقیت رسیده و به عصری طلایی دراین نهاد فرهنگی قدم گذارند بدون شک حضور پر خیر و برکت ایشان در این مجموعه فرهنگی، برکتی بی بدیل از جانب پروردگار متعالی است . سلامتی و توفیقات روزافزون حجت‌الاسلام قاسمیان را از محضر باری‌تعالی خواستارم