فعالیت مجدد واحدهای اقامتی چادگان

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از سفید شدن وضعیت شهرستان چادگان در غرب استان پس از سه ماه شیوع بیماری کرونا و فعالیت مجدد واحدهای اقامتی و تفریحی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون الهیاری امروز _سوم تیرماه_ گفت: شهرستان چادگان در محور غرب استان و در ساحل زاینده رود و در کنار سد رودخانه زاینده رود واقع شده و از حدود ۵۰ سال قبل تا کنون مراکز متعدد تفریحی و اقامتی در این شهرستان و در محدوده دریاچه عظیم سد زاینده رود ایجاد شده است.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اقامتی فلات مرکزی ایران با نام دهکده تفریحی زاینده رود در این شهرستان با بیش از دو هزار ویلا در کنار سایر تأسیسات اقامتی و تفریحی شهرستان واقع شده است.

الهیاری خاطر نشان کرد: در اسفندماه سال گذشته با شیوع بیماری کرونا در مناطق مرکزی ایران، این شهرستان از جمله مراکزی بود که به دلیل تردد گردشگران در دهکده‌های اقامتی و مراکز تفریحی پیرامون سد زاینده رود با فراگیری بیماری کرونا مواجه شد، لذا بر اساس مصوبات ستاد مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان از اسفندماه سال گذشته وضعیت قرمز اعلام شد و تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان در راستای مبارزه با بیماری کرونا تعطیل شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان تاکید کرد: در طی ایام تعطیلات نوروزی امسال و همچنین ایام تعطیلات عید سعید فطر به دلیل ادامه شیوع این بیماری، تمامی تأسیسات گردشگری این شهرستان همچنان تعطیل بود.

او گفت: با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و کنترل تردد خودروها در مسیرهای منتهی به این شهرستان، خوشبختانه بر اساس نظر ستاد مبارزه با بیماری کرونا وضعیت سفید اعلام شده و از امروز تمامی تأسیسات گردشگری این شهرستان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

کد خبر 430254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.