آمادگی شهرداری ساری برای عمران و آبادانی موقوفات

شهردار ساری با بیان اینکه آمادگی داریم با مجموعه اوقاف و امور خیریه در جهت عمران و آبادانی موقوفات همکاری کنیم، گفت: بسیاری از موقوفات شهر ساری خدمات‌رسان هستند و با عواید آن می‌شود بعضی از مشکلات و نارسایی‌های شهر را رفع کرد.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی در دیدار با حجت‌الاسلام حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ضمن قدردانی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی اوقاف مازندران در سطح جامعه و شهرستان ساری اظهار کرد: خدمات‌رسانی ارزشمند اوقاف به نیازمندان جامعه موجب افزایش اعتماد شهروندان به نهاد مقدس وقف شده و شاهد افزایش موقوفات در استان هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری آمادگی دارد در احیای موقوفات کنار اوقاف باشد، افزود: احیای موقوفات موجب بازگرداندن عوائد آن موقوفه به جامعه و خود مردم می‌شود.

شهردار ساری با بیان اینکه آمادگی داریم با اداره اوقاف و امور خیریه ساری در جهت عمران و آبادانی موقوفات همکاری کنیم، خاطرنشان کرد: بسیاری از موقوفات شهرستان ساری خدمات‌رسان هستند و با عوائد آن می‌شود بعضی از مشکلات و نارسایی‌های شهر را رفع کرد که قطعاً در این زمینه در کنار اوقاف خواهیم بود و از این ظرفیت برای مردم بهره‌گیری می‌کنیم.

رجبی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های شهر ساری برای خدمت‌رسانی به مردم بهره‌گیری می‌کنم که یکی از این ظرفیت‌ها بحث موقوفات است، گفت: تعامل مناسبی با مجموعه اوقاف و امور خیریه در خدمت‌رسانی به مردم وجود دارد که با احیای موقوفات و آبادانی وقف ثمره آن برای شهروندان ساروی بیشتر مشهود خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 430208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.