ساخت مجموعه مستند «یزد دروازه تاریخ» توسط شهرداری یزد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مجموعه مستند «یزد دروازه تاریخ» با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و صدا و سیمای مرکز یزد ساخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مستند «یزد دروازه تاریخ» کاری به روایت مسعود فروتن از هنرمندان مطرح کشور است، اظهار کرد: هدف از ساخت این مجموعه مستند، معرفی بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شهر یزد در گستره مخاطبان رسانه ملی در سطح کشور است.

وی افزود: بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد، جاذبه‌های گردشگری، سوغات شهر یزد، آب انبارها و سازه‌های آبی، بنای های شاخص و تاریخی شهر و خانه‌های نفیس تاریخی بخشی از موضوعات بررسی شده در این مستند است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این مجموعه با هماهنگی صدا و سیمای مرکز از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود، تاکید کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر برعهده محمدرضا طایفی است و به قلم محسن آخوندی نوشته شده است.

ملازینلی خاطرنشان کرد: مسعود قادری و عرفان زارع نیز تصویربرداران این پروژه هستند که کار پژوهش آن را مهدی نعمت اللهی صورت داده است.

وی عنوان کرد: ساخت این مستند توسط مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه ریزی شده است که امیدواریم جزو کارهای فاخر در حوزه مستند شهر یزد باشد.

کد خبر 429358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.