توضیحات دادستان اصفهان در خصوص قتل مهدی نیکبخت

دادستان اصفهان گفت: تحقیقات نشان می دهد انگیزه قاتل مهدی نیکبخت، اختلافات شخصی چندساله بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصفهانی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران درباره جزئیات قتل مهدی نیکبخت، شاعر و نویسنده، اظهار کرد: ساعت سه بامداد روز ۱۸ خرداد گزارشی به مراجع انتظامی اعلام و بازرس سمیرم در محل حاضر می‌شود و با فردی که به قتل رسیده است، مواجه می‌شود.

وی ادامه داد: خانمی نیز همراه این آقا بوده که ظاهراً نامزد مقتول بوده است، بلافاصله تحقیقات و بررسی‌ها انجام و پلیس جنایی و پزشکی قانونی در صحنه حاضر می‌شوند؛ خانمی که در محل حاضر بوده اعلام می‌کند فردی، مهدی نیکبخت را به قتل رساند و متواری شد.

دادستان اصفهان افزود: پس از بررسی‌ها قاتل ظرف ۲۴ ساعت دستگیر می‌شود و تا این لحظه بررسی‌ها حاکی است که انگیزه قتل مسائل شخصی بوده است و قاتل اختلافاتی چندساله با مقتول داشته است.

اصفهانی با بیان اینکه تحقیقات در حال حاضر ادامه دارد، گفت: اگر در تحقیقات مشخص شود که انگیزه دیگری خلاف آنچه که قاتل گفته است در این حادثه دخیل بوده است، اعلام خواهیم کرد.

دادستان اصفهان اضافه کرد: هم اکنون قاتل و نامزد مقتول که همراه وی بوده و شبهه معاونتش در قتل وجود دارد؛ هر دو در بازداشت به سر می‌برند.

مهدی نیکبخت متخلص به "بی تو" متولد سال ۱۳۵۸، شاعر، نویسنده، عارف و دف‌نواز بود که خبر فوت او هجدهم خرداد بر اثر حادثه رانندگی اعلام شده بود اما در شبکه‌های اجتماعی روایت‌های مختلفی از قتل وی مطرح شد.

کد خبر 428746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • هانی IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
    0 0
    خدا رحمتش کنه و امیدوارم خونش روی زمین نمونه و لعنت به کسی که اینقدر بی رحمه و نفرت انگیزه که می تونه سر یکی رو ببره
  • ترنم IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    1 0
    ببخشیدها لطفا بنویسید همراهان چندنفربودن کیا بودن از کجا بودن فقط اسم سمیرم ننویسین چرااسم شهر مارو به بد مینویسین.ک همه فک کنن سمیرمی کشته؟چندنفربودن سه نفر نبودن بعدشم ذعواشون میشه و قتل میشه تاساعت دو و نیم ایناصدا اهنگشون تاباغ بغلی ک ماباشیم میومد و بعدم صدا دعوا