عضو شورای شهر بندرعباس به کرونا مبتلا شد

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس ابتلای خود و خانواده‌اش را به کووید ١٩ تایید کرد.

فیصل دانش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تأیید خبر ابتلای خود و خانواده‌اش به کووید ١٩، اظهار کرد: با وجود رعایت توصیه‌های بهداشتی و مراقب‌های لازم بعد از اینکه احساس سرماخوردگی کرده بودیم به اتفاق خانواده تست کووید ١٩ دادیم که جواب آن مثبت بود.

وی افزود: از روز نوزدهم به توصیه کادر درمان علوم پزشکی در قرنطینه خانگی بسر می‌بریم و باید به مدت ٢١ روز در قرنطینه کامل بمانیم.

عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت شهرستان بندرعباس از ابتدا پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: به مردم بندرعباس توصیه می‌کنم توجه بیشتری به هشدارها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و قرنطینه کامل و جدی داشته باشند.

دانش اضافه کرد: اینک که دولتمردان قصد ندارند شهر را قرنطینه کنند، مردم باید خودمراقبتی را پیشه کرده و به فکر حفظ جان خود و شهروندان دیگر باشند؛ به نظر می‌رسد مبارزه با دولتمردان سخت‌تر از مبارزه با کرونا است.

وی خطاب به استاندار هرمزگان و نمایندگان بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، گفت: موضوع قرنطینه کامل شهر بندرعباس را در دستور کار خود قرار دهید تا با سرعتی که شیوع این بیماری به خود گرفته شاهد بروز فاجعه بزرگ انسانی نباشیم؛ این بیماری به شکل وسیعی در شهر در حال گسترش بوده و قبل از وقوع بحران باید اقدامی جدی شود.

کد خبر 428545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمودحاجی پور IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۷
    0 0
    خواهشمندم جناب استاندارمحترم که قرنطینه هرمزگان دیرهم شده تراخدا به فکرمردم باشید ودستوربفرماییدقرنطینه شود کل استان