آغاز ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در همدان

عملیات اجرایی پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه زنده یاد عبدالحسین زمانی همدان آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در این مراسم با اشاره به اینکه در بودجه امسال پروژه‌های ملی و تأثیرگذاری در پیوست بودجه داریم، اظهار کرد: وزرای دولت تدبیر و امید نگاه ویژه‌ای به استان داشتند و پروژه‌های ارزشمند و عظیمی در استان داریم.

وی ادامه داد: بیش از دو هزار و ۴۴ پروژه استانی داریم و مصمم هستیم در ۱۴ ماه باقی مانده از دولت تدبیر و امید این پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

استاندار همدان تصریح کرد: علی‌رغم خیال‌بافی‌های استکبار و همه دشمنی‌های موجود، دولت با تمام ظرفیت و توانش در حال فعالیت است و برنامه‌های قابل توجهی را برای استان در نظر داریم.

شاهرخی با اشاره به اقدامات متعدد آموزش و پرورش در استان به ویژه نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی عنوان کرد: خوشبختانه استان همدان مردمی متدین دارد که احساس مسئولیت می‌کنند و بیش از ۸۷۴ خیر حقیقی و حقوقی داریم که ۲۰۴ نفر از آنها در حوزه مدرسه سازی فعالیت دارند.

وی با اشاره به پویش آجر به آجر خاطرنشان کرد: امیدوارم با اجرای این طرح بیش از پیش شاهد اقدامات قابل توجهی در امر مدرسه سازی باشیم.

به گزارش ایمنا، این پروژه آموزشی با بیش از دو هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در چهار طبقه ساخته می‌شود.

اعتبار اختصاص یافته به پروژه آموزشی زنده یاد زمانی پنج میلیارد تومان است که ۵۰ درصد آن توسط خیرین و۵۰ درصد از محل اعتبارات نوسازی مدارس تأمین خواهد شد.

کد خبر 428278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.