تسهیل سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سرخ‌رود

شهردار سرخرود، ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری این شهر را ضروری دانست و گفت: از سرمایه‌گذاران درخواست می‌کنیم در ساخت مجموعه های گردشگری و ساخت هتل و مجموعه‌های ورزشی ورود پیدا کنند.

به گزارش ایمنا، محسن کبود فیروزجایی، اظهار کرد: هموار کردن مسیر سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات برای همه شهروندان از جمله انبوه‌سازان از وظایف شهرداری و شورای اسلامی در کنار کنترل و قانونمندسازی ساخت و سازها است.

وی تعامل متقابل شهرداری و سرمایه‌گذاران در پیشبرد اهداف در حوزه‌های مختلف شهری از جمله عمرانی و فرهنگی را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بنیان کارآفرینی را می‌توان با همکاری متقابل در چارچوب قوانین و مقررات انبوه سازی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم افراد زیادی را در این بخش مشغول به کار می‌کند را تقویت کرد.

شهردار سرخ‌رود ایمن سازی ساختمان‌ها را شرط اصلی تعامل با شهرداری عنوان کرد و ادامه داد: رعایت اصول ایمنی در ساختمان‌ها توسط انبوه سازان و همه فعالین این عرصه، مورد انتظار شهرداری است، زیرا تبدیل به برندی برای شهر سرخ‌رود می‌شود که موجبات اطمینان خاطر شهروندان را فراهم آورد و کیفیت ساختمان‌ها را به مراتب افزایش می‌دهد.

کبود فیروزجایی افزود: سرخ رود به عنوان پایلوت بلندمرتبه سازی دارای ظرفیت و پتانسیل‌های بالقوه‌ای است که با همکاری و همیاری شهروندان و سرمایه گذاران، بیش از پیش به بالفعل تبدیل شود و البته معرفی سرخ رود با این عنوان موجب کنترل و تعیین تکلیف ساخت و سازها در شهر خواهد شد.

وی خواستار توجه بیشتر سرمایه گذاران به ضلع جنوبی شهر سرخ رود شد و گفت: ایجاد تعادل در ساخت و سازهای شمالی و جنوبی موجب تقسیم تراکم جمعیتی و از طرفی جلب رضایت عمومی خواهد شد.

شهردار سرخ رود توجه به ظرفیت‌های گردشگری را بسیار مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: ورود سرمایه گذاران به حوزه گردشگری از جمله احداث هتل، مجموعه‌های ورزشی و تفریحی و پذیرایی نیز مورد انتظار است و شهرداری نیز در آینده بسته‌های حمایتی ویژه ای با تعامل سازنده اعضای شورای اسلامی شهر را فراهم تا بتوان این مهم را تقویت کرد.

منبع: مهر

کد خبر 428196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.