آخرین آمار ابتلا به کرونا در اصفهان در ۲۱ خرداد ماه

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار ابتلا جدید به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه با وضعیت وخیم‌تر در بیمارستان‌ها در طی ۲۴ ساعت اخیر را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۶۳ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین زمان تعداد ۳۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران وبید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومیشان ترخیص شدند ولازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان که آمار مبتلایان کویید ۱۹ را در روز گذشته ۷۷ نفر اعلام کرده بود، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۴۲۶ نفر است که از این تعداد ۱۱۷ نفر وضعیت حادتری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی با تاکید بر اینکه در شهر اصفهان بیمارستان‌های امین و خورشید مرجع کروناست، گفت: باید همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شسشتشوی مرتب دست‌ها و قرنطینه خانگی بتوانیم به روند سیر نزولی این بیماری نفس‌گیر دست یابیم.

کد خبر 428110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.