یزد از تجربه اصفهان در راه‌اندازی کارخانه کمپوست استفاده می‌کند

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: از تجربیات شهر اصفهان برای راه‌اندازی کارخانه کمپوست و مرکز پردازدش پسماند شهر یزد بهره خواهیم گرفت.

حمیدرضا رحیم دل در این گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی سفری که با همراهی رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر و مدیر گروه دانشکده بهداشت یزد به اصفهان داشتیم از خطوط مرکز پردازش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان و مرکز دفن پسماند ساختمانی این شهر بازدید کردیم.

وی با بیان اینکه هدف از سفر به اصفهان استفاده از تجربیات آنها برای راه‌اندازی مرکز پردازش پسماند یزد بود، افزود: روزانه هزار تن پسماند در اصفهان تولید می‌شود که با استفاده از سه خط ۲۵۰ تنی پردازش می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با بیان اینکه مشورت‌هایی با کمیته فنی شهر اصفهان برای پیدا کردن بهترین راه حل برای شهر یزد انجام شد، خاطرنشان کرد: برای استفاده از تجربیات این سفر باید ابتدا وضع موجود شهر یزد آنالیز و تجهیزات مورد نیاز تهیه شود که پیش از این اعتبار لازم توسط شورای شهر به تصویب رسیده است.

رحیم‌دل بابیان اینکه ۲ سال است که خط پردازش پسماند یزد تعطیل‌شده است، گفت: اقدامات لازم برای خلع ید پیمانکار در حال انجام است و امیدواریم تا یک سال آینده خط پردازش راه‌اندازی شود.

کد خبر 428096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.