ضدعفونی دزفول با ۶۱ هزار لیتر آب ژاول

شهردار دزفول گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۶۱ هزار لیتر آب ژاول برای آلودگی زدایی و ضدعفونی معابر و اماکن دزفول استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، محمدعلی دوایی‌فر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۱ هزار لیتر آب ژاول برای آلودگی زدایی و ضدعفونی معابر و اماکن دزفول استفاده شده است، اظهار کرد: ۲۱ هزار لیتر آب ژاول نیز برای ادامه این عملیات تهیه شده است که استفاده می‌شود.

وی با اشاره به انجام یکصدمین مرحله عملیات آلودگی زدایی و ضدعفونی توسط شهرداری دزفول گفت: عملیات ضدعفونی معابر شهری، اماکن و وسایل نقلیه عمومی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا توسط سازمان مدیریت پسماند، مناطق سه گانه و سازمان آتش نشانی با همکاری گروه‌های جهادی انجام شد.

شهردار دزفول اضافه کرد: از ابتدای اسفندماه سال گذشته همزمان با شیوع بیماری کرونا، با تصویب ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان دزفول عملیات گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها، معابر، محلات، اماکن عمومی و همچنین وسایل نقلیه عمومی توسط شهرداری دزفول با همکاری گروه‌های جهادی با محوریت سازمان مدیریت پسماند آغاز و تا شب گذشته یکصد مرحله از این عملیات انجام شد.

دوایی‌فر افزود با توجه به اینکه سازمان مدیریت پسماند شهرداری دزفول به عنوان ستاد مرکزی اجرای عملیات گندزدایی تعیین شده است تمام برنامه‌ریزی‌ها و انجام امور مربوط به این عملیات از قبیل همکاری با نهادها، ادارات، شرکت‌های دولتی و خصوصی، گروه‌های جهادی مردم نهاد و نهادهای نظامی و انتظامی از طریق این سازمان انجام شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 427834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.