ظرفیت خوابگاه‌ها به دو نفر رسید/ ایجاد اتاق قرنطینه در خوابگاه‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: اتاق قرنطینه در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیما سادات لاری در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد در خصوص وضعیت خوابگاه دانشگاه‌ها برای برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها اظهار کرد: توصیه می‌شود دانشجویانی که امکان مهمان شدن در دانشگاه شهر خود را دارند این کار را انجام دهند، زیرا مقرر شده است ظرفیت خوابگاه‌ها به هر اتاق دو نفر کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه پرسشنامه ارزیابی سلامت برای دانشجویان ارائه می شود، افزود: پک بهداشتی نیز به دانشجویان تحویل داده شده است و تب سنجی و اندازه گیری اکسیژن خون نیز در دانشگاه‌ها انجام می شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به گرفتن تست کرونا در برخی از دانشگاه‌ها تصریح کرد: تمام پرسنل خوابگاه آموزش گندزدایی محیط را طی کرده‌اند و اتاق‌هایی ویژه قرنطینه دانشجویان در نظر گرفته شده است.

لاری با تاکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط دانشجویان گفت: برنامه ریزی شده است که طی دو هفته رشته‌های ضروری برای برگزاری امتحانات حضور یابند و در این بین تیم بهداشتی و درمانی مراقبت کامل از رعایت پروتکل‌های بهداشتی را پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 427658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایمان IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۹
    0 0
    این خوابگاه کدوم دانشگاهه که تشک های لاکچری داره؟