فراخوان عودت هزینه سرویس مدارس به اولیا/ گروکشی کارنامه نداریم

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اصفهان از فراخوان عودت هزینه سرویس مدارس به خانواده‌ها خبر داد.

علیرضا سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پیامک‌های ارسالی به خانواده‌ها برای عودت هزینه سرویس مدارس اظهار کرد: با توجه به تعطیلی مدارس از اواسط اسفندماه برای بازگردانی هزینه سرویس مدارس به خانواده‌ها اقدامات لازم شده و پیامک‌های مبنی بر نحوه دریافت این مبالغ برای آن‌ها ارسال شده است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: فرم‌هایی تهیه و به خانواده‌ها داده شده است تا با تکمیل آن‌ها مبلغ تعیین شده به خانواده‌ها برگردانده شود، در این بین خانواده‌ها باید توجه داشته باشند امضای آنها زیر فرم‌ها لازم است تا تایید میزان مبلغ برگشتی مشخص باشد.

وی در خصوص شرط پرداخت شهریه برای ارائه کارنامه گفت: به مدارس ابلاغ شده است که شهریه مدارس تا انتهای خردادماه اخذ شود و اگر کسی نتوانست شهریه را پرداخت کند با گرفتن کارنامه مراحل پرداخت و پیگیری آن با اداره خواهد بود.

سلطانی در پاسخ به اینکه آیا گروکشی کارنامه‌ها برای اخذ شهریه قانونی است، اظهار کرد: مطمئناً این کار قانونی و صحیح نیست و بعید است مواردی از این دست وجود داشته باشد و اگر کسی با این مورد مواجه شد حتماً با اداره آموزش و پرورش ناحیه مشکل خود را مطرح کند.

کد خبر 427627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.