تامین آب شرب نیمی از منظریه با آب فضای سبز/ مشکل آب امروز حل می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر منظریه گفت: مناطق خسروآباد، عمرو آباد، وصف و بابوکان منظریه به دلیل تخریب زیرساخت‌های آبرسانی همچنان از آب فضای سبز استفاده می‌کنند.

عباس بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مشکلی که برای آب شرب اهالی منظریه شهرضا در چند روز اخیر پیش آمده، اظهار کرد: در جریان سیل اخیر لایه‌های زیرین چاه‌های تأمین آب شهر تخریب شده و آبرسانی به منازل منظریه دچار مشکل شده  است.

وی با بیان اینکه آب شرب شهر پس از این اتفاق گل آلود شده بود که تلاش‌هایی برای رفع این معضل در دستور کار قرار گرفت، افزود: روز گذشته (دوشنبه) قرار بود آب شرایط مطلوب خود را برای استفاده مردم به دست آورد اما با بازگشایی آن دو مرتبه گل آلود بود که مقرر شد تا امروز سطح لوله‌ها بالاتر آمده و مشکل آب رفع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر منظریه با بیان اینکه در این چند روز برای استفاده مردم آب فضای سبز در لوله‌ها جاری شد، تصریح کرد: کارشناسان شبکه بهداشت دستگاه کلر زن در مسیر این آب قرار دادند و با تأیید نماینده بهداشت این آب در لوله‌ها جاری شد.

وی اضافه کرد: آب شرب مناطق حکیم قشقایی و مسکن مهر از شهرضا تأمین شده اما مناطق خسروآباد، عمرو آباد، وصف و بابوکان همچنان از این آب استفاده می‌کنند.

بیاتی خاطرنشان کرد: این مشکلات ناشی از یک حادثه طبیعی بوده و رفع آن زمان‌بر است و از بردباری مردمی که این چند روز در سختی بودند تشکر می‌کنیم.

کد خبر 426826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۳
    1 0
    خدا پدر آقای شیشه فروش رابیامرزه اگه نیومده بودند همین هم نبود جای شوراها و خانم محمودی خالی بود....