۳۰ راس دام در آتش‌سوزی اطشاران تلف شد+ عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از آتش سوزی در دامداری اطشاران و تلف شدن ۳۰ راس دام در این حادثه خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آتش سوزی در ساختمان شش طبقه در چهارراه آبشار اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: به دنبال این آتش سوزی دودگرفتگی در شش طبقه ساختمان گزارش شده و اهالی ساختمان که مرکز اقامتی یکی از ارگان‌ها بود، تخلیه شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات به محل این حادثه برای امدادرسانی از چهار ایستگاه چهار، پنج و ۲۰ و ۲۳، گفت: این حادثه مصدوم نداشت و علت این حادثه نیز خروج دود از کولر یکی از طبقات بوده است.

وی همچنین به حادثه آتش سوزی در یک دامداری در منطقه اطشاران اشاره کرد و افزود: این حادثه ساعت یک و ۱۵ دقیقه بامداد به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

کاوه آهنگران افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های چهار، هفت، ۲۴ و ۲۵ به محل این حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه ۳۰ رأس دام بر اثر آتش سوزی تلف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه روز گذشته یکی از پرحادثه ترین روزهای اصفهان بود، گفت: در این روز نیروهای آتش نشانی اصفهان به محل ۴۸ حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند.

کد خبر 426610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.